به گزارش رکنا، چندی پیش دختر جوانی با مراجعه به پلیس Police فتای شهر آبادان از ماجرای عجیب برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش پرده برداشت.

مهسا 24 ساله گفت: صبح برای برداشت پول به عابربانک رفتم که متوجه خالی بودن حسابم شدم و این در حالی بود که کارت بانکی ام همیشه داخل کشوی کمدم بود و هیچ کس از آن استفاده نکرده است.

بدین ترتیب تیمی از ماموران برای دستگیری عامل این برداشت غیرمجاز وارد عمل شدند و در گام نخست به سراغ یکی از فروشگاه هایی که از کارت دختر جوان استفاده شده بود رفته و در بررسی فیلم دوربین مداربسته به مرد جوانی رسیدند که مهسا وقتی تصویر مرد جوان را دید با چهره ای بهت زده او را شوهر خواهرش معرفی کرد.

همین سرنخ برای دستگیری داماد خانواده کافی بود اما مراد 35 ساله وقتی در برابر ماموران قرار گرفت ادعای بی گناهی می کرد اما وقتی فیلم دوربین مداربسته قرار گرفت به ناچار لب به اعتراف گشود.

مراد به ماموران گفت: مدتی بود که شرایط مالی ام به هم ریخته بود و نیاز به پول داشتم و زمانیکه به خانه پدرزنم رفته بودم متوجه کارت بانکی خواهرزنم شدم.

وی افزود: با داشتن رمز کارت مهسا چند وقت یکبار کارت را از کشوی کمدش بر می داشتم و پس از خرید و برداشت پول دوباره کارت را در کشو می گذاشتم تا کسی متوجه سرقت Stealing کارت بانکی نشود.

همسر مراد وقتی متوجه دستبرد شوهرش از خواهرش شد با اعلام شکایت خواستار جدایی شد.

بنا به این گزارش، داماد جوان با دستور بازپرس پرونده روانه زندان Prison شده است و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

علی رنجکش

 

 

کدخبر: 231496 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟