ادعای عجیب بی گناهی درقتل پسرخاله/ یک شوخی بود +عکس

به گزارش رکنا، ساعت 5:30 دقیقه عصر چهارشنبه 3 آذر ماه سال جاری ماموران کلانتری 181 عوارضی در جریان کشته شده پسر جوانی در برج 14طبقه در حال ساخت منطقه میدان ساحلی قرار گرفتند و در ادامه تیمی از ماموران اداره 10 پلیس Police آگاهی تهران همراه بازپرس ایلخانی در صحنه جرم Crime حاضر شدند.

تحقیقات ابتدایی نشان از آن داشت که پسر جوان با ضربات چاقوی پسرخاله اش به قتل Murder رسیده و عامل جنایت Crime پس از این ماجرا پا به فرار Escape گذاشته است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد که درگیری مرگبار پسرخاله ها از یک شوخی به قتل تبدیل شده است و کارآگاهان خیلی زود با اقدامات فنی و پلیسی پس از 3 ساعت عامل جنایت را در منطقه پاسداران دستگیر کردند.

صبح امروز- شنبه- عامل جنایت برای تحقیقات فنی پیش روی بازپرس ایلخانی در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و گفت: حدود 2 سال است که در این برج مشغول به کار هستم و پسرخاله ام نیز از یک ماه پیش برای کار به برج آمد و با هم گچ کاری و در محل کارمان نیز زندگی می کردیم.

وی افزود: روز حادثه Incident در زمان کا، با پسرخاله ام شوخی کردم که او با دست ضربه ای به صورتم زد و بحث ما بالا گرفت که به کمک یکی از کارگرها درگیری ما پایان گرفت و در ادامه از پسرخاله ام عذرخواهی کردم و از اتاق بیرون رفتم اما پسرخاله ام دست بردار نبود و دوباره با چاقویی که در دست داشت به سمتم حمله کرد که یکی از کارگرها و صاحب کارم مانع درگیری او با من شدند و چاقو را از دستش گرفتند.

عامل جنایت ادامه داد: در حال شستن دست و صورتم بودم که پسرخاله ام ادعا کرد که تو را می کشم که در جواب به حرفش گفتم شوخی بود و ماجرا تمام شد و نیازی به ادامه بحث و درگیری نیست و پس از آن به حمام رفتم.

وقتی از حمام آمدم صاحب کارم در اتاق بود و سفره ناهار پهن شده بود که شروع به خوردن غذا کردیم که کامران با عصبانیت گفت: چرا مثل گراز غذا می خوری که در این مرحله صاحب کارمان به کامران گفت که او همیشه اینطوری غذا می خورد و چون دیدن کامران نمی خواهد به این درگیری پایان دهد ادعا کرد که کامران باید به شهر خودش برگردد و او را از کار اخراج کرد.

متهم گفت: چون کامران عصبانی بود من برای اینکه بفهمد درگیری ما تمام شده است عنوان کردم که یکی از ما دونفر به شهرمان برمی گردد و مشکلات حل خواهد شد که کامران با لحن تندی گفت: کار نیمه تمامی دارم و پس از انجام کارم خودم خواهم رفت.

وقتی صاحب کارم درباره کار نیمه تمام از کامران سوال کرد او در جواب گفت: خودتان بعدا متوجه خواهید شد و صاحب کارم که فهمیده بود کامران کینه به دل دارد از او خواست تا برای درگیری با من به بیرون از ساختمان برود.

قاتل جوان ادامه داد: کامران دست بردار نبود و پس از صحبت صاحب کارمان، قلیان را برداشت و به سمتم حمله کرد که به خاطر درگیری ما همه اتاق به هم ریخته شد که صاحب کارمان ما را از هم جدا کرد.

وی گفت: پس از درگیری در حال جمع کردن سفره غذا و تمیز کردن اتاق بودم و زمانیکه چاقو بزرگ را که روی زمین بود برداشتم کامران به سمتم حمله کرد و با مشت به سر و صورتم می زد که من برای دفاع دستم جلوی صورتم گرفتم و سرم را پایین بود که دیدم کامران غرق خون روی زمین افتاد.

نمی دانم چاقو به کجای بدن کامران برخورد کرده بود و اصلا من ضربه ای به او نزدم که بخواهم قصد کشتن Killing داشته باشم.

بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی پس از اعترافات پسر جوان دستور داد تا وی برای تحقیقات بیشتر در اختیار ماموران اداره 10 پلیس اگاهی تهران قرار گیرد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 231057 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟