این جوان ۲۸ساله از زنان و دختران فریب خورده 3میلیاردو ۳۹۸میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود . 

به گزارش رکنا؛چندی پیش زن جوانی با تنظیم دادخواستی به پلیس Police فتای خراسان رضوی مراجعه مرد و گفت:چندی قبل در سایت همسریابی ثبت نام کردم. من از طریق سایت با مرد جوانی آشنا شدم که در تهران سکونت داشت. زن جوان افزود:او خودش را مردی دو تابعیتی معرفی و ادعا کرد در یکی از کشورهای خارجی زندگی می کند. این آشنایی ما روز به روز عاطفی تر می شد. او می گفت: بعد از چند سال برای پیگیری ارثیه کلان خانوادگی اش و بعد از مرگ تنها خواهر خود به ایران آمده است. او همچنین ادعا کرد هنگام ورود به ایران و در فرودگاه مدارک هویتی اش سرقت Stealing شده است. او با احساسات پاکم بازی کرد. من که نمی دانستم پشت این نقش ظاهری چه چهره خبیثی پنهان است و با هدف کمک به همسر آینده ام که با وعده های رویایی اش می تواند مرا به آرزوهایم برساند ۲۶میلیون ریال در سه مرحله به او دادم و بعد از ان که پول های بی زبان را باختم و او ارتباطش را قطع کرد تازه فهمیدم چه کلاهی سرم رفته است. رییس پلیس فتای خراسان رضوی در این باره به رکناگفت:در پی اعلام شکایت زن جوان تحقیقات پلیسی آغاز و کارشناسان پلیس فتا خراسان رضوی دریافتند کلاهبرداری های مشابه دیگری نیز به این شیوه به پلیس اعلام شده است. سرهنگ جواد جهانشیری افزود:کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات علمی عامل اصلی این اقدام مجرمانه که ساکن تهران بود را شناسایی و با دستور قضایی برای دستگیری اش وارد عمل شدند.پلیس متهم را در تهران دستگیر و روز شنبه به پلیس فتا خراسان رضوی انتقال داد. مرد جوان که در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نمی دید به کلاهبرداری های اینترنتی از زنان جوان اعتراف کرد. سرهنگ جهانشیری اظهار داشت:در ۴۸ساعت گذشته ۸زن که از طعمه های این شیاد اینترنتی بودند به پلیس فتای خراسان رضوی مراجعه و احتمال می رود او در دیگر شهرها و استان های کشور نیز مرتکب کلاهبرداری از زنان مطلقه شده باشد. رییس پلیس فتای خراسان رضوی گفت:متهم پرونده که خود را به خانواده ای پولدار و از افرادی که مالک یک معدن هستند نسبت می داد و همچنین با معرفی خود به عنوان دکترای فیزیک هسته ای،تاجر شمش طلا وپزشک از یک خانم دکتر در تهران ۴۷میلیون ریال, یک خانم جوان در مشهد ۱۵۱ میلیون تومان, خانم جوانی در قم ۳۴۰میلیون ریال،خانمی در خراسان شمالی ۳۱ میلیون و ۸۰۰هزار ریال,  از طریق سایت همسریابی کلاهبرداری کرده است.

بتابه این گزارش؛جوان شیاد که سابقه کیفری نیز در پرونده خود دارد در بازجویی های اولیه اعتراف کرد:اهل یگی از شهرهای استان مرکزی هستم و مدرک سیکل دارم. من اوایل در کار بنایی بودم و زمانی که صاحبکارم با یک برگه چک دستمزدم را داد نقشه ای به سرم زد و با مراجعه به بانک با خیال این که اگر یک صفر جلوی عدد چک بگذارم می توانم پول بیشتری بگیرم، چنین کاری کردم و به جای دو میلیون تومان قصد داشتم ۲۰میلیون تومان بگیرم اما تیرم به سنگ خورد و کارمندان بانک متوجه جعل چک شدند. مرد جوان افزود:دستگیر شدم و مدتی در زندان Prison بودم. بعد از آزادی Freedom تصمیم داشتم دست به خلاف نزنم بخاطر همین ازدواج کردم اما در زندگی مشترک نیز بر سر موضوع های مختلف و مسایل مالی به مشکل برخوردم. از نظر عاطغی دچار افسردگی شده بودم واز همسرم به طور توافقی  جدا شدیم. پس از طلاق اوضاع روحی ام به شدت آسیب دیده بودبعد هم دست به چنین کاری زدم و برای خودم مشکل درست کردم.متهم در پایان گفت:با پول هایی که از این راه به جیب زدم. خانه ای در بالای شهر اجاره کردم و یک خودرو هم خریدم.

رییس پلیس فتای خراسان رضوی با اشاره به این مطلب که سایت های همسریابی قانونی نیستند و افراد باید مراقب این گونه آشنایی های اینترنتی باشند گفت:تحقیقات از متهم پرونده ادامه دارد.

 

 برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:

زیبا کاری کرد که شوهرم نسبت به من سرد شد/ او و شوهرم در ویلای شمال دستگیرشدند

اعتراف 2 برادر به کشتن 2 خواهرشان که مشکل اخلاقی داشتند / 2 جسد زن در اطراف شیراز دفن شده بودند

زن جوان از کشتن پسر خردسالش فیلم گرفت و برای شوهر فراری از خانه فرستاد + عکس

سقوط مرگبار 2 دانشجو دختر به کانال آب هنگام سیلاب در خرم آباد + فیلم و عکس

تازه از زنم جدا شده بودم که گرفتار رفتارهای شیطانی دختر 20 ساله شدم

 

دورهمی دوستانه 5 بازیگر زن ایرانی در آشپزخانه پرتغالی+عکس

پسر بازیگر مشهور ایرانی کافی شاپ خود را تاسیس کرد +عکس

عکس جدید آزاده نامداری از همسر و دختر سی و چند روزه اش گندم! +عکس

 

 

 

کدخبر: 229315 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟