اذیت و آزارگروهی به یک زن در بیابان های جنوب تهران/ رسیدگی به پرونده 4آزارگر خارج از نوبت +عکس

پرونده این 4 م تجاوز خارج از نوبت در دادگاه کیفری استان تهران تحت رسیدگی قرارخواهد گرفت.
فروردین ماه امسال زن جوانی در کلانتری 176 حسن آباد پرده از سرنوشت شوم خود برداشت و خواستار دستگیری 3 آزارگر جوان شد.
این زن در بررسی های قضایی و پلیس ی گفت: عصر بود جهت تهیه مقداری سنگ شنی که در زمینه تهیه وسایل تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد به زمین های کشاورزی اطراف اتوبان تهران - قم رفتم در آنجا چند جوان رهگذر و موتور سوار با مشاهده من داخل زمین های زراعی قصد ایجاد مزاحمت داشتند که با آنها درگیر شدم. در زمان درگیری با آنها ناگهان سرنشینان دو خودروی نیسان با 3 سرنشین با مشاهده صحنه درگیری، به حمایت من آمدند و با استفاده از چاقو آنها را فراری دادند. پس از فراری شدن افراد مزاحم، راننده یکی از نیسان ها به بهانه رساندن من به داخل شهر پیشنهاد داد تا سوار ماشین شوم. من نیز با مشاهده حمایتشان از من در برابر آن چند مزاحم، به آنها اعتماد کردم و سوار یکی از ماشین های نیسان شدم اما در میانه راه ناگهان تغییر مسیر داده و به داخل بیابان های اطراف حسن آباد رفتند.
وی ادامه داد:هر 3 پسر با بی اعتنایی به التماس هایم به من تجاوز کردند حتی به دوستشان زنگ زدند و او هم به بیابان آمد و همگی پس از تجاوز به من در تاریکی شب آ مرا در بیابان رها کردند و از محل دور شدند.
با این ادعاهای هولناک ماموران توانستند یکی از متجاوزان به نام "فرهاد" را دستگیر کنند که وی در مواجهه حضوری با زن جوان پذیرفت با همدستی 3 پسر به نام های محمد، میلاد و فرامرز که با هم فامیل هستند زن جوان را اذیت و آزار کردند.
فرهاد افزود: "راننده خودرو نیسان در اتوبان تهران - قم هستم. در کیلومتر 65 اتوبان تهران - قم متوجه شدم که چند جوان با این زن درگیر شدند. وقتی وی مرا دید از من درخواست کمک کرد و من نیز با آن جوان ها درگیر شدم. در حین درگیری، میلاد و محمد نیز با مشاهده صحنه درگیری به کمک من آمدند و سرانجام آنها را فراری دادیم اما در ادامه تصمیم گرفتیم تا خودمان نقشه شوم را اجرا کنیم.
فرهاد در خصوص محمد در محل جنایت نیز به کارآگاهان گفت: طی تماس تلفنی با محمد موضوع و آدرس را به محمد دادیم و او نیز خود را به محل رساند.
با دستگیری همه متجاوزان و اعترافات هولناک آنها پرونده در اختیار دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت و خارج از نوبت تحت رسیدگی خواهد گرفت.
برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.


 

اخبار زیر را از دست ندهید:

ارتباط پنهانی با زن مطلقه برای سرقت مهریه میلیونی اش

محکومیت قاتل مادر به 100 بار نوشتن از روی دو آیه قرآن+تصاویر

2ماه آزار و اذیت فجیع زن شوهردار در اسارت مرد کثیف

ازدواج هم زمان مرد شیاد با 10 دختر دم بخت

آزار و اذیت و روابط غیر اخلاقی با 520 کودک

سرنوشت غم‌انگیز زوج عاشق پیشه در مشهد

بازیکن بسکتبال در سبد گیر کرد+تصاویر

زن خیابانی شدم چون نمی خواستم دزدی کنم

فیلم هیجان انگیزنجات 3بچه کوسه از شکم مادر مرده+فیلم وعکس

اعتراف 2 خواهر به کاسبی در پاتوق فساد و فحشا مادرشان +عکس

آزار و اذیت دختر نوجوان توسط 4 دانشجوی پسر در آلاچیق پارک

کدخبر: 159781 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟