گزارش اختصاصی از حضور 4 هرکول ایرانی در مسابقات بدنسازی دوبی / ماموریت نیمه‌تمام در امارات + عکس ها

به گزارش گروه ورزشی رکنا، اگر بخواهیم از غم‌انگیزترین سرنوشت، صحبت را آغاز کنیم بدون شک می‌بایست نام هومن حسنیه را بر زبان آوریم؛ ماشین اتوماتیک صید طلای سعید نوروزی پس از قلع و قمع تمام رقبا در تک‌تک آوردگاه‌های کشور، در پایان راهی به تیم ملی نیافت تا ۳۰ روز فاجعه‌بار را از لحاظ روحی پشت سر بگذارد.

نوید سمایی نام چهره بعدی است که علی‌رغم حضور در فجیره به حق واقعی‌اش یعنی قهرمانی نرسیده و به نوعی اسیر کم‌تجربگی خود شد. الحق و الانصاف پتانسیل بدن سمایی بسیار بالاتر از سکوی چهارم جهانی بود.

بدنساز

علی تمیمی اما سرنوشت پیچیده‌تری را پشت سر گذاشت. در واقع علت اصلی پنجم‌شدن تمیمی را می‌توان عدم اجماع جهانی در بحث سلیقه داوری فیزیک دانست. موضوعی که در رقابت‌های مختلف باعث نوعی گیج‌شدن در ورزشکاران این رشته می‌شود.

آخرین چهره این لیست چهارنفره اما سرنوشت کاملا متفاوتی با ۳ نفر قبلی داشت. هرچند هیچ‌گاه مقامی غیر از قهرمانی ورزشکاری را خوشحال نمی‌کند اما با توجه به فشردگی دسته اول فیزیک رقابت جهانی و البته سپری کردن فصلی موفق در مسابقات داخلی، ناصر خدامی را باید موفق‌ترین چهره این لیست دانست‌.

بدنساز

اکنون اما این ورزشکاران برای به پایان‌رساندن ماموریت نیمه‌تمام خود پای به رقابت دوبی ماسل شو می‌گذارند تا به نوعی سکانس نهایی این فصل ورزشی خود را در امارات به اجرا در آورده باشند‌. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522442 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟