گفت و گوی گرم و صمیمی با هرکول تهرانی / مهرشاد یعقوبی: 18 ساعت در کارخانه کار می کردم! + فیلم
حجم ویدیو: 165.29M | مدت زمان ویدیو: 00:17:32

به گزارش گروه ورزشی رکنا، چندی پیش مسابقات بدنسازی قهرمانی جهان در شهر فجیره امارات برگزار شد که البته با قهرمانی تیم ملی کشورمان نیز همراه بود. مهرشاد یعقوبی قهرمان دسته آخر رشته بادی کلاسیک در مسابقات قهرمانی کشور زنجان که پس از ماجراهای و مشکلات فراوان سرانجام خود را به این تورنمنت رسانده بود موفق شد به فینال مسابقات راه یافته و در نهایت نیر عنوان ششم را از آن خود کند. با توجه به شرایط عجیب و غریب مهرشاد برای حضور در این مسابقات، بدون شک عنوان ششم کم از قهرمانی جهان نداشت.

یعقوبی همچنین در مورد فینالیست شدن خود در این مسابقات گفت: خدا رو شکر می کنم با توجه به شرایطی که داشتم موفق شدم به فینال مسابقات راه پیدا کنم. خب من تجربه اوت شدن در مسابقات را تا به حال نداشتم و خوشحالم که این بار نیز سنت شکنی نکردم و موفق به حضور در فینال مسابقات جهانی شدم.

چندی پیش با حضور در باشگاه محل تمرین مهرشاد یعقوبی گفت و گویی گرم و صمیمی داشتیم با این قهرمان تحصیلکرده کشورمان که فیلم کامل آن را در این گزارش می توانید مشاهده بفرمایید. در ابتدای این گفت و گو، یعقوبی به مسابقات جهانی فجیره اشاره کرد. او در پاسخ به شایعاتی که مبنی بر عدم وجود غذا در اردوی تیم ملی شکل گرفته بود گفت: بله این موضوع تا حدی درست است. موضوع این بود که به علت طول کشیدن مراسم وزن و قد کشی و فاصله داشتن هتل محل اردو تا چند ساعتی بچه ها بدون ورزشکار ماندند.

قهرمان مسابقات کشوری زنجان با اشاره به پشت سر گذاشتن روزهایی سخت در دوران دانشجویی گفت: واقعا دوران بسیار دشواری را پشت سر گذاشتم. به یاد دارم که در اصفهان بیش از 18 ساعت در کارخانه پدرم کار می کردم و در آن منطقه تقریبا 6 رستوران وجود داشت که تنها یک رستوران در بین آن ها غذای رژیمی را می توانست به نوعی تهیه کند. دوران فوق لیسانسم در دامغان هم به همین ترتیب سخت سپری شد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 522417 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟