گفت و گوی اختصاصی با هرکول خوزستانی / زانویم ترکید اما باز هم مسابقه می دهم!
حجم ویدیو: 51.98M | مدت زمان ویدیو: 00:05:12

به گزارش گروه ورزشی رکنا، طی سال های گذشته رشته پرطرفدار فیزیک از اکثر نقاط کشورمان، ورزشکاران با استعدادی را به آسیا و جهان معرفی کرده است. یکی از این ورزشکاران که اصالتی خوزستانی دارد، عماد نخشب است که فردا در رقابت های بدنسازی رومانی به روی استیج خواهد رفت.

عماد نخشب که زمستان گذشته با قهرمانی در دسته 5 فیزیک مسابقات گرجستان و البته عنوان دوم در رقابت قهرمان قهرمانان این تورنمنت در صدر اخبار قرار گرفته بود، در اوایل سال جاری با بدشانسی و مصدومیت سنگین زانو مواجه شد. اوضاع به قدری وخیم بود که پزشکان تا یک سال دوری از مسابقات را برای او پیش بینی کرده بودند اما حالا و 6 ماه پس از وقوع این حادثه، نخشب راهی رومانی شده است تا در یک رقابت بسیار معتبر و البته سنگین شرکت کند.

یک روز پیش از سفر به رومانی با این بدنساز خوزستانی گفت و گویی ترتیب دادیم که مشروح آن را در تصاویر بالا مشاهده می فرمایید. نخشب در ابتدا ضمن تایید حضور قطعی خود در مسابقات رومانی، از امادگی بالای خود گفته و تاکید کرد که کماکان زیر نظر دکتر اشکان متقیان به تمرین می پردازد.

او در ادامه از حواشی مسابقات گرجستان در سال گذشته گفت و اظهار داشت: به هر حال در گرجستان به ناحق من را دوم کردند و ورزشکار عربستان را در جایگاه نخست قرار دادند.

نخشب همچنین از مصدومیت زانوی خود در ابتدای امسال گفت: بله در اردیبهشت ماه دچار مصدوکیت شدیدی از ناحیه زانو شدم؛ تا جایی که پزشک متخصص به من گفت که تا 1 سال نمی توانم در هیچ مسابقه ای شرکت کنم. با تلاش و پشتکار زیاد اما توانستم پس از حدود 6 ماه، بار دیگر به استیج مسابقات بدنسازی بازگردم.

برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 514658 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟