فیلم لحظه حمله مار به صورت مارگیر ناشی + عکس
حجم ویدیو: 6.27M | مدت زمان ویدیو: 00:00:57

به گزارش رکنا، ویدئویی که به تازگی منتشر و تبدیل به ویدئویی داغ شده است حمله مار به یک مارگیر نوجوان مبتدی را به تصویر می‌کشد. این ویدئو حمله مار به «رابرت اِروین»، پسر استیو اروین، یک مارگیر حرفه‌ای اهل استرالیا را نشان می‌دهد. در این ویدئو رابرت دقیقا مانند پدرش و از ناحیه صورت مورد حمله یک مار قرار می‌گیرد.

رابرت اروین ۲ ساله بود که پدرش، استیو پس از مورد حمله قرار گرفتن توسط یک مار جانش را از دست داد. استیو که یک علاقمند به حیات وحش استرالیا و برنامه ساز تلویزیونی بود بر اثر نیش یک مار سمی جان خود را از دست داده بود. او در مقابل دوربین در حال توضیح در مورد یک مار سمی بود که ناگهان از ناحیه صورت مورد حمله این مار قرار گرفته و سپس جانش را از دست داد.

اما ویدئویی که به تازگی منتشر شده است وقوع حادثه‌ای مشابه برای پسر استیو، رابرت را در یکی از پارک‌های حیات وحش استرالیا نشان می‌دهد. رابرت ۱۶ ساله که به همراه خانواده اش در این پارک حضور داشت در حال ضبط یک برنامه تلویزیونی بود که مورد حمله یک مار «پیتون فرش» قرار گرفت. در این ویدئو رابرت در حال توضیح در مورد این گونه از مار است که از ناحیه صورت مورد حمله این خزنده قرار می‌گیرد.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون بیش از ۳۵۰ هزار بیننده داشته و صد‌ها کامنت دریافت کرده است. یکی از کاربران با اشاره به فیلم، مثل پدر، مثل پسر» در کامنتی نوشت: «مثل پدر، مثل پسر، پدرت باید به تو افتخار کند رابرت.» یکی دیگر از کاربران نیز در کامنتی نوشت: «شانس آورد که این مار پیتون بود و سمی نبود. پدرش به اندازه پسرش خوش شانس نبود.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

کدخبر: 587218 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟