حجم ویدیو: 3.18M | مدت زمان ویدیو: 00:00:33

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است اقدام خطرناک یک دوچرخه سوار حامل کالسکه کودک را در یکی از اتوبان‌های انگلیس به تصویر می‌کشد. در این ویدئو که توسط دوربین داش کم یک خودرو تهیه شده است مشاهده می‌شود این دوچرخه سوار ناگهان از لاین ۳ وارد لاین ۱ این اتوبان که حداکثر سرعت در آن ۷۰ مایل بر ساعت (۱۱۲ کیلومتر بر ساعت) است می‌شود.

این ویدئو نشان می‌دهد در هنگام انجام این اقدام خطرناک دوچرخه سوار سایر رانندگان با کم کردذن سرعت خود تلاش می‌کنند تا از تصادف با او جلوگیری کنند.

یک راننده کامیون که خود را با نام " جو" معرفی کرد در این باره گفت:: " من این دوچرخه سوار را ابتدا هنگامی دیدم که وارد اتوبان M۶ شد و فکر می‌کردم خیلی زود او این اتوبان را ترک کرده و وارد یک جاده فرعی خواهد شد. من سپس این دوچرخه شوار را در لاین ۳ اتوبان دیدم که رانندگان خودرو توقف می‌کردند و با روشن کردن چراغ‌های خود به او هشدار می‌دادند. صادقانه بگویم واقعا تکان دهنده بود. این دوچرخه سوار ناگهان از لاین ۳ وارد لاین ۱ شد. این در حالی بود که او در عقب دوچرخه یک کالسکه نوزاد را با خود حمل می‌کرد. "

این ویدئو در حالی خبرساز می‌شود که هنوز مشخص نیست که آیا این دوچرخه سوار در عقب دوچرخه خود کودکی را با خود حمل می‌کرده است. یک راننده ۲۴ ساله دیگر که اهل "نورس گرین" لیورپول است در این باره گفت:: " این بخش از اتوبان بخشی است که معمولا ترافیک ایجاد نمی‌شود و خودرو‌ها با سرعتی بسیار زیاد حرکت می‌کنند. سرعت خودرو‌ها در این نقطه از اتوبان به ۷۰ مایل بر ساعت می‌رسد. تنها یک برخورد کوچک ممکن بود این دوچرخه سوار و کودکی که او با خود حمل می‌کرد کشته شوند. هنوز مطمئن نیستم آیا این مرد به استباه مرگبار خود پی برده است؟ من در عمرم هرگز چنین صحنه‌ای را ندیده بودم. "

گفتنی است؛ این اتفاق در حالی در بعد از ظهر روز جمعه در اتوبان M۲ در نزدیکی منطقه بورودگرین در نزدیکی شهر لیورپول رخ داد که حرکت دوچرخه‌ها در داخا اتوبان غیرقانونی است.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

کدخبر: 462207 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟