دلیل حمله مربی دروازه‌بانان فولاد به نیمکت استقلال/ غبیشاوی: هاشمی‌نسب مثل همیشه فحاشی کرد و بعد از دید خارج شد! + فیلم درگیری

به گزارش رکنا، نادر غبیشاوی درباره درگیری‌اش با مهدی هاشمی نسب در پایان دیدار تیم های فولاد و استقلال اظهار داشت: تمام کادرفنی استقلال دوستان من هستند ولی هاشمی‌نسب به من و خانواده‌ام بی‌احترامی کرد. همه هاشمی‌نسب را می‌شناسند، او جنگ روانی راه می‌اندازد تا تیم حریف را تحت تأثیر قرار دهد.

وی در پاسخ به این پرسش که در پایان بازی قصد داشت هاشمی‌‌نسب را بزند؟ گفت: ببینید چطور به من فحاشی کرد که اینطور از کوره در رفتم. هاشمی‌نسب به همسر، مادر و خواهرم بی‌احترامی و آخر بازی هم من را تهدید کرد! او همیشه اخلاقش تنش‌زا است و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند. او 17 سال با من هم‌خانه، هم تیمی و دوست بوده ولی متأسفانه حرمت آن روزها را نگه نداشت. من از کادرفنی استقلال و نکونام هم ناراحت هستم.

مربی فولاد خوزستان عنوان کرد: حتماً نکونام این چیزها را شنید ولی تعجب می‌کنم چرا جلوی بی‌احترامی کادرش را نگرفت. من با نکونام رفت و آمد خانوادگی دارم. حتی پسرهای ما با هم دوست هستند و نمی‌دانم چرا جلوی این کار را نگرفت.

«درگیری شما و هاشمی‌نسب در کنار زمین به پایان رسید یا به رختکن کشیده شد؟» غبیشاوی در پاسخ به این پرسش گفت: هاشمی‌نسب مثل همیشه فحاشی کرد و بعد از دید خارج شد. تنش‌ها وجود دارد ولی باید حرمت‌ها را نگه داریم. از اول بازی شروع به بد و بیراه گفتن کرد. آدم هم صبرش یک جا لبریز می‌شود. کارم را تأیید نمی‌کنم اما یک جاهایی دست خود آدم نیست.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که هاشمی‌نسب را می‌شناسند می‌دانند او توهم دارد و برای خودش دشمن فرضی درست می‌کند و بعد هم با او درگیر می‌شود!

مربی دروازه‌بانان فولاد در مورد تساوی تیمش مقابل استقلال گفت: بچه‌ها تفکرات مربی را در زمین پیاده کردند و با توجه به بضاعتی که داشتیم تاکتیکی را در نظر گرفتیم که حداقل امتیاز را بگیریم. ایده‌آل ما سه امتیاز بود ولی با امتیاز بازی را تمام کردیم. امیدواریم شرایط خوب ما ادامه داشته باشد و به بالای جدول برسیم. جایگاه فولاد اینجای جدول نیست.

منبع: تسنیم

کدخبر: 953752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟