علیرضا جهانبخش همچنان در حسرت گل/ این بار بدشانسی و تیر دروازه + فیلم

به گزارش رکنا، در چارچوب مسابقات هفته هشتم لیگ اردیویسه هلند، تیم فوتبال فاینورد در حالی که مثل دیدارهای قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزو نفرات ذخیره داشت، از ساعت 13:45 امروز (به وقت ایران) در استادیوم مک‌تری پارک مقابل زوله رده یازدهمی قرار گرفت.

سانتیاگو خیمنز، مهاجم مکزیکی موفق شد در دقایق 21 و 54 دو گل برای فاینورد به ثمر برساند و در شرایطی که بازی همچنان در دست این تیم بود، علیرضا جهانبخش نیز به خط حمله اضافه شد.

ستاره ایرانی فاینورد در دقیقه 76 به ترکیب تیمش مقابل زوله اضافه شد که نزدیک بود خیلی زود هم گلزنی کند اما بدشانسی بزرگی آورد.

علیرضا جهانبخش در دقیقه 79 پس از اینکه در سمت راست زمین صاحب توپ شد و به محوطه جریمه زوله رسید، با شوت تماشایی پای راست اقدام به شوتزنی کرد که ضربه پرقدرت او به تیر افقی دروازه خورد.

جهانبخش دو دقیقه پس از اینکه با این شوت محکم سعی در گلزنی داشت و ضربه‌اش پس از برخورد به تیرک دفع شد، بازهم مقابل زوله خطرناک ظاهر شد که این بار موقعیت‌سازی او با اختلاف کم از کنار تیر به بیرون رفت تا او با بدشانسی یک بازی دیگر را بدون گلزنی یا پاس گل پشت سر بگذارد.

جهانبخش که در 28 مسابقه فصل گذشته لیگ اردیویسه هلند پنج گل به ثمر رسانده و هفت پاس گل داده بود، در یک بازی ثابت و سه حضور تعویضی در این فصل هنوز این کار را انجام نداده است.

کدخبر: 935227 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟