کادر فنی تیم ملی والیبال تغییر نمی‌کند/ داورزنی: فدراسیون بی خیال نیست

به گزارش رکنا، محمدرضا داورزنی امروز (یکشنبه) در حاشیه مراسم زادروز جهان پهلوان تختی در محل فدراسیون کشتی، اظهار داشت: باید عذرخواهی کنم که نتوانستیم آن وعده‌ای که داده بودیم در مسابقات قهرمانی آسیا عملی کنیم؛ اما مطمئن باشند که تلاش می‌کنیم تا نقاط ضعف خود را برطرف کنیم. این چند وقت فشار زیادی روی بازیکنان و سرمربی تیم ملی بود. تلاش ما این است تا تصمیم درستی بگیریم و تصمیم از روی هیجان و فشار منجر به نتایج غلط‌تر می‌شود.

وی افزود: قطعا فدراسیون به فکر آینده والیبال بزرگسالان است. از یک طرف پشتوانه‌سازی کرده و از طرف دیگر اهداف پیش‌رو را دارد و باید تصمیم درست‌تر را بگیرد تا انتظارات مردم برآورده شود. فدراسیون بی خیال نیست و بیش از همه ناراحتی شدید را روی چهره بازیکنان روی سکو دیدم و بیشتر از همه ناراحت هستند و باید تصمیم درست را بگیریم.

وی ادامه داد: هیچ تصمیم دیگری نمی‌گیریم تا بازی‌ها آسیایی و انتخابی المپیک را پشت‌سر بگذاریم. مردم عزیز مطمئن باشند برای لیگ ملت‌های سال آینده و المپیک پیش‌رو فدراسیون تصمیم درست‌تری می‌گیرد.

رئیس فدراسیون والیبال گفت: تلاش خود را می‌کنیم برای بازی‌های آسیایی با آمادگی کامل برویم و از طرف دیکر امکان دیگری نداریم و براساس لیستی که از قبل اعلام کردیم امکان حذف یا اضافه شدن و حتی تقویت کادر فنی را نداریم. برای انتخابی المپیک که در برزیل برگزار می‌شود با هماهنگی کادر فنی شاید کمک بیشتری به عطایی کنیم؛ اما در بازی‌های آسیایی چنین امری مقدور نیست و ریکاوری می‌کنیم تا با آمادگی بهتری برویم. مردم نگران المپیک پاریس نباشند و قطعا فدراسیون تلاش می‌کند.

منبع: ایرنا

کدخبر: 923204 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟