ماموریت ویژه عطایی برای جزیده/ عظیم راهی تهران شد

به گزارش رکنا به نقل از سایت فدراسیون والیبال، بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی از 18 تا 28 مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود و تیم ب والیبال ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد یافت.

تمرینات تیم ب والیبال ایران از چهارم خرداد با 2 هدف آماده نگهداشتن بازیکنان برای حضور در رویدادهای تیم ملی در صورت صلاحدید بهروز عطایی سرمربی تیم ملی و حضور شایسته در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی در فدراسیون والیبال آغاز شده است.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال با پیشنهاد بهروز عطایی سرمربی تیم ملی مبنی بر سپردن مسئولیت تیم ب به عظیم جزیده موافقت کرد.

بدین ترتیب جزیده که همراه تیم ملی والیبال ایران در لهستان بود، راهی تهران شد تا تمرینات تیم ب را زیر نظر بگیرد.

مسابقات والیبال مردان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی با حضور هشت تیم برگزار می‌شود. در گروه الف تیم‌های سودان، جمهوری آذربایجان، مراکش و کامرون قرار دارند و تیم ب والیبال ایران نیز با پاکستان، ترکیه و قطر در گروه ب رقابت خواهد کرد.

در مسابقات والیبال زنان این بازی‌ها نیز شاگردان الساندرا کمپدلی سرمربی تیم ملی زنان در گروه الف با ازبکستان، اندونزی و ترکیه همگروه هستند. در گروه ب زنان نیز والیبالیست‌های افغانستان، سنگال، کامرون و جمهوری آذربایجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

انتهای پیام/

کدخبر: 802607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟