رونمایی از نام بزرگ و جذاب برای مربیگری والیبال ایران/ مربی درجه یک دستیار عطایی می شود؟

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، بعد از پایان کابوس‌وار لیگ ملت‌های والیبال برای تیم ملی ایران این هفته جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال تشکیل شد. برخلاف برخی شایعات مطرح شده در این جلسه تاکید شد که بهروز عطایی به کارش در تیم ملی ادامه خواهد داد و تیم را برای مسابقات حساس قهرمانی آسیا آماده می‌کند.

یکی دیگر از نکات مهم مطرح شده در این جلسه تاکید محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال و دیگر اعضای کمیته فنی روی تقویت کادر فنی و اضافه شدن یک دستیار بزرگ به تیم ملی بود. حضور پاول وییسکی در لیگ ملت‌ها نتوانست کمکی به تیم ملی کند و به همین خاطر او در ادامه راه همراه عطایی و کادر فنی‌اش نخواهد بود.

در روزهای اخیر گمانه‌زنی‌هایی در رابطه با مذاکره فدراسیون والیبال با برخی مربیان بزرگ مطرح شده است اما به نظر می‌رسد که اکثر آنها دور از واقعیت است. بر اساس اطلاعات ما فعلاً فقط با استفان آنتیگا مذاکرات اولیه صورت گرفته و حتی خود شخص رئیس فدراسیون نیز با او در رابطه با حضور در تیم ملی ایران صحبت کرده است.

آنتیگا

آنتیگا یکی از نام‌های بزرگ دنیای والیبال محسوب می‌شود و حضورش در تیم ملی یک اتفاق فوق‌العاده خواهد بود. خود او نیز مذاکرات اولیه با فدراسیون والیبال را تایید کرده اما مشخص نیست که آیا در نهایت توافق برای حضور او در ایران حاصل خواهد شد یا خیر.

آنتیگا سابقه هدایت تیم‌های ملی لهستان و کانادا را در کارنامه دارد. با این حال مشخص نیست که آیا او حاضر خواهد بود به عنوان دستیار به تیم ملی والیبال ایران ملحق شود یا خیر. البته به نظر می‌رسد در مقطع کنونی و در فاصله زمانی کم باقی مانده تا مسابقات قهرمانی آسیا احتمالا نباید انتظار داشته باشیم که نام بزرگی مثل آنتیگا به تیم ملی ملحق شود. در واقع اینطور به نظر می‌رسد که هر اتفاقی قرار باشد رخ دهد، برای بعد از قهرمانی آسیا خواهد بود؛ همانطور که مصطفی کارخانه نیز دیروز در گفتگو با ورزش سه این موضوع را تایید کرد.

گزینه های مطرح شده دیگر خیلی جدی نیستند. برای مثال در این مدت نام‌های دیگری مثل ویتال هاینن و بلنجینی نیز برای قرار گرفتن کنار بهروز عطایی مطرح شده است که هر دو آن‌ها در گفتگو با ما هر گونه مذاکره با فدراسیون را تکذیب کرده‌اند.

هر چه که هست به نظر می‌رسد اگر قرار باشد نام بزرگی به تیم ملی اضافه شود، این اتفاق بعد از قهرمانی آسیا رخ خواهد داد، مگر این که در مدت زمان کوتاه باقی مانده تا قهرمانی آسیا معجزه‌ای رخ دهد.

کدخبر: 912526 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟