تمهید عجیب برای بازی های آسیایی سرخابی ها در استادیوم آزادی/ محل‌های درحال بازسازی با پرچم پوشانده می شوند!

به گزارش رکنا ، در شرایطی که زمان زیادی تا آغاز رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا باقی نمانده و پرسپولیس ورزشگاه آزادی را به عنوان میزبان مسابقات خانگی خود معرفی کرده است، این استادیوم در رقابت‌های هفته اول لیگ برتر شرایط میزبانی از هواداران را نداشت و همچنین از نظر ظاهری نیز شرایط نامطلوبی داشت تا نگرانی‌هایی در این زمینه ایجاد شود‌.

با این حال مهیار عسگریان با تاکید بر اینکه استادیوم آزادی برای برگزاری مسابقات آسیایی آماده خواهد شد، گفت: هوداران اصلا نگران نباشند. ما در نشست‌هایی که با مدیران عامل و اعضای تیم خواهیم داشت، نقطه نظرات دوستان را می‌گیریم. دغدغه آنها، دغدغه ما هم هست. بحث آبروی کشور در میان است و از همینجا به دوستان قول می‌دهم که ورزشگاه آزادی را برای بازی‌ها آماده می‌کنیم.

عسگریان همچنین اعلام کرد زمانی که شرایط برای حضور تماشاگران در استادیوم فراهم شود، شرکت توسعه تجهیز محل‌هایی را که در حال بازسازی هستند، با بنر و پرچم می‌پوشاند تا ورزشگاه از نظر بصری نیز شرایط بهتری پیدا کند.

سرپرست شرکت توسعه و تجهیز همچنین درباره بودجه اختصاص‌داده شده پروژه بازسازی استادیوم آزادی گفت: خدا را شکر رئیس جمهور محترم نگاه ویژه‌ای به این پروژه دارند و انتخاب دو وزیر ورزشی نشان می‌دهد که ایشان نگاه ویژه‌ای به ورزش دارند. در شروع این پروژه اگر بودجه وجود نداشت، کار آغاز نمی‌شد و جا دارد از دوستان در ریاست جمهوری، معاون اول محترم رئیس جمهور و سازمان برنامه و بودجه تشکر کنم اما قطعا این پروژه کمک دوستان را می‌طلبد. یکی از موضوعاتی که می‌تواند زمان‌بندی پروژه را تحت تاثیر قرار بدهد، بحث تزریق به موقع بودجه است.

با این حال باید منتظر ماند و دید آیا شرایط مطابق پیش‌بینی شرکت توسعه و تجهیز پیش خواهد رفت و استادیوم آزادی برای میزبانی مناسب از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده خواهد شد یا خیر؟

منبع: ورزش سه

کدخبر: 918809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟