مهاجم السد: بازی دشواری مقابل پرسپولیس پیش رو داریم

تارنمای رسمی ای اف سی روز سه شنبه در گزارشی به این بازی پرداخت و نوشت: بغداد بونجاح در دیدار اخیر السد مقابل الوصل 2 گل به ثمر رساند تا تیمش با نتیجه 2 بر یک به برتری برسد. او در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد.

تیم فوتبال السد امروز در بازی برگشت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا میهمان پرسپولیس است. دیدار رفت دو تیم در دوحه با برتری یک بر صفر پرسپولیس پایان یافت.

بونجاح یکی از بازیکنان ارزشمند این تیم در سخنانی ابراز امیدواری کرده که سبک هجومی السد بتواند به جبران یک گل خورده این تیم مقابل پرسپولیس کمک کند تا برای اولین بار از سال 2011 به فینال راه یابند.

السد در دیدار سه هفته قبل در دوحه توپ و میدان را در اختیار داشت، اما پرسپولیس با نمایش دفاعی عالی و با پنالتی دیرهنگام، پیروزی یک بر صفر را تصاحب کرد و بونجاح که با 12 گل در صدر گلزنان این مسابقات ایستاده است، موفق به گلزنی نشد.

پرسپولیس امسال رکورد 100 درصدی در بازی های خانگی داشته و در مرحله گروهی هم مقابل السد در خانه به برتری رسید، اما تیم قطری که در همین ورزشگاه در یک چهارم نهایی استقلال Esteghlal را شکست داد با اعتماد به نفس عازم ورزشگاه آزادی Freedom شده است. در آن دیدار بونجاح 2 گل به ثمر رساند.

بونجاح که در هر دیدار خارج از خانه 2 گل به ثمر رسانده است، گفت: بازی دشواری خواهد بود و فرصت های بسیار کمی داریم. به همین علت به ما و شخص من بستگی دارد که از فرصتهای بدست آمده استفاده کنم و گل بزنم.

وی گفت: ما سه بازی مقابل پرسپولیس داشته ایم که آنها 2 بار ما را شکست دادند و ما یک بار آنها را مغلوب کردیم. در این مسابقه برای کسب پیروزی کاملا تمرکز داریم.

بونجاح یادآور شد: پرسپولیسی ها همه با هم مانند یک تیم دفاع می کنند. ما توانایی هجومی خوبی داریم و امیدوارم گل بزنیم و این بازی را ببریم. ما مصمم هستیم با برد ورزشگاه آزادی را ترک کنیم.

این مهاجم الجزایری در مرحله گروهی هفت گل و در مرحله حذفی پنج گل زده است. او یک گل تا دستیابی به رکورد 13 گل در طول یک فصل رقابتهای باشگاهای آسیا فاصله دارد.

وی گفت: خیلی نگران عنوان آقای گلی آسیا نیستم و مهمترین مسئله پیروزی السد است تا بتوانیم به فینال برویم. اما اگر گل بزنم کسب عنوان بزرگترین گلزن این رقابتها در طول یک فصل عالی است.

بونجاح افزود: گل مورد علاقه من اولین گل مقابل استقلال در ایران بود. مسابقه مهمی بود که راه را برای صعود تیم به نیمه نهایی هموار کرد. گل زیبایی بود و به پیروزی ما کمک کرد. ما در بازی برگشت مساوی کردیم و به نیمه نهایی راه یافتیم.

خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

 

کدخبر: 428772 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟