شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس مشخص شد/ خاطره بازی یا خاطره سازی؟

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه، شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای حضور در فصل جدید انتخاب شد که در ادامه به نکات جالب توجه آن خواهیم پرداخت.

شماره یک: همچنان بیرانوند

شماره یک پرسپولیس برای فصل جدید بار دیگر در اختیار علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش این تیم خواهد بود. بیرانوند که در پنجره تابستانی کولاک بزرگی به راه انداخته بود، بار دیگر این پیراهن را در اختیار داشت و باید دید در فصل جدید چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

شماره دو: در اختیار کاپیتان اول

پیراهن شماره دو پرسپولیس همانند فصول گذشته در اختیار باسابقه‌ترین بازیکن پرسپولیس قرار دارد و امید عالیشاه که زننده آخرین گل فصل و در جریان فینال جام حذفی مقابل استقلال بود، بار دیگر با این پیراهن و شماره محبوبش در جمع سرخپوشان حاضر خواهد بود.

سه همان همیشگی، چهار صاحب جدید پیدا کرد

فرشاد فرجی مدافع میانی پرسپولیس با پیراهن شماره 3 در کنار سرخپوشان حاضر خواهد بود. علی نعمتی که در فصل گذشته پیراهن شماره 6 را در اختیار داشت، در فصل جدید با پیراهن شماره 4 که در اختیار سیدجلال حسینی مدافع محبوب سرخ‌ها در لیگ جدید کار را دنبال خواهد کرد.

هافبک جدید با شماره 5 وارد شد

مسعود ریگی که سابقه حضور دراستقلال را کارنامه دارد و در این فصل از جمع سپاهانی‌ها راهی تهران شده، با پیراهن شماره پنج کار را دنبال خواهد کرد، پیراهنی که فصل گذشته در اختیار دانیال اسماعیلی فر بود.

کنعانی به دنبال یزله با شماره آقا کریم

مدافع ملی‌پوش پرسپولیس در بازگشت دوباره به جمع سرخپوشان پیراهنی که پیش از این در اختیار داشت را بر تن خواهد کرد و با در اختیار گرفتن آن از علی نعمتی، با شماره 6 در قلب دفاعی به میدان می‌رود.

مهندس با شماره هفت

شماره هفت پرسپولیس دیگر نحسی ندارد و این را سروش رفیعی اثبات کرد. هافبک بازیساز و خوش تکنیک پرسپولیس بار دیگر در فصل جدید هم با پیراهن شماره هفت که وارث علی پروین بود در اختیار یحیی گل محمدی و پرسپولیس خواهد بود.

سد دفاعی با شماره هشت

مرتضی پورعلی گنجی یکی از شماره‌های محبوب پرسپولیس را بار دیگر در اختیار خواهد داشت. شماره هشتی که پیش از این در اختیار ستاره‌های محبوبی مثل مجتبی محرمی، مهدی هاشمی نسب، علی انصاریان، علی کریمی و ... بود اینبار برای دومین فصل در اختیار مدافع میانی ملی پوش پرسپولیس قرار گرفته است.

ترابی با همان شماره محبوب

مهدی ترابی دیگر ستاره پرسپولیس با پیراهن شماره 9 همانند فصول اخیر در جمع سرخپوشان حاضر خواهد بود، بازیکنی که فصل گذشته بار دیگر توانایی خود را خصوصا در هفته‌های پایانی به نمایش گذاشت و سهم بزرگی در قهرمانی تیم به نامش شد.

 10 سرلک و اما و اگر

شماره 10 پرسپولیس برای سومین فصل به میلاد سرلک رسیده است. بازیکنی که طی روزهای اخیر شایعات و حواشی زیادی را حول جدایی احتمالی و مشمول سربازی شدنش را پشت سر گذاشته و باید دید سرانجام او اینبار با این شماره چه خواهد شد.

دانیال شماره گتوزو را برداشت

مدافع راست پرسپولیس در این فصل با رخصت گرفتن از کمال کامیابی نیا، پیراهن شماره 11 این تیم را در اختیار گرفته است. دانیال اسماعیلی فر که فصل گذشته با پیراهن شماره 5 کار را دنبال می‌کرد، باید دید با این شماره در خط دفاعی چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

* در اتفاقی جالب شماره‌های 12، 13، 14، 15 و 18 پرسپولیس فعلا خالی است و بازیکنی آن را برتن نکرده است.

16 بار دیگر در اختیار عبدی

مهاجم جوان پرسپولیس بار دیگر با پیراهن شماره 16 کار را در این تیم دنبال خواهد کرد. عبدی که نمایشی درخشان در بازی‌های پیش فصل داشته، امیدوار است اینبار در قامت یکی از مهاجمان سرخپوش، آماری درخشان به نام خود کند.

مدافع جوان و پیراهن خاطره انگیز مهدوی کیا و پیوس

محمد مهدی احمدی که فصل گذشته به پرسپولیس پیوست و در ادامه به صورت قرضی راهی نفت مسجدسلیمان شده بود، در این فصل با پیراهن شماره 17 که روزگاری بر تن بزرگانی چون مهدی مهدوی کیا و فرشاد پیوس در جمع سرخپوشان حاضر شده است.

کاپیتان امیری شماره 19 را خاطره انگیز می کند

امیری که در روزهای ابتدایی حضورش در پرسپولیس با بدشانسی بزرگی مواجه شد و نتوانست پیراهن شماره 9 را بر تن کند و در نهایت 19 را انتخاب کرد، با نمایش‌های فنی و اخلاق جالب توجهش اکنون این شماره را هم برای پرسپولیسی‌ها خاطره انگیز می‌کند و در ادامه حضورش در این تیم بار دیگر با این شماره بازی خواهد کرد.

لژیونر آقای گل با شماره 20

شهاب زاهدی در بازگشت دوباره به پرسپولیس اینبار پیراهن شماره 20 را انتخاب کرده است. پیراهنی که شاید یکی از مشهورترین بازیکنان پرسپولیس که آن را در اختیار داشته، مهدی هاشمی نسب و البته بهروز رهبری فرد باشد. شهاب که با اعتماد یحیی گل محمدی به عنوان مهاجمی تاثیرگذار و گلزن به این تیم آمده، باید دید اینبار چه شرایطی را در جمع سرخپوشان دنبال خواهد کرد.

سعید صادقی با شماره معمولی!

بازیکن تکنیکی و تاثیرگذار سرخپوشان که فصل گذشته علیرغم سر و صدای زیادی که در خصوص انتقالش به پرسپولیس شکل گرفت، بدون توجه به شماره پیراهن، 21 را انتخاب کرد، اکنون نیز قصدی برای تعویض آن ندارد و در لیگ جدید نیز با همین شماره در جمع شاگردان یحیی گل محمدی حاضر خواهد بود.

گلرها با شماره 22 و به یاد رادوشوویچ

سه گلر جوان پرسپولیس با پیراهن‌های شماره 22 (امیررضا رفیعی) و شماره جنجالی 44 که پیش از این در اختیار بوژیدار رادوشوویچ بود و اکنون به مهرشاد اسدی رسیده و همچنین 34 برای عرفان نجاری در رقابتی سخت با علیرضا بیرانوند خواهند بود.

گرگی با همان 30 محبوب

مدافع ملی پوش و گرجستانی پرسپولیس با پیراهن شماره 30 که در فصل گذشته نیز بر تن داشت، در رقابت با دیگر هم‌تیمی‌هایش خواهد بود. گئورگی گولسیانی که فصل گذشته گل‌های حساسی خصوصا در دربی برای این تیم زده، باید دید در فصل جدید چه شرایطی را دنبال خواهد کرد.

شماره‌های رند و تغییر یافته پرسپولیس

سینا اسدبیگی که فصل گذشته پیراهن شماره 18 را در اختیار داشت، دراین فصل با پیراهن شماره 88 که پیش از این طی فصول گذشته بر تن سیامک نعمتی بود، برای سرخ‌ها به میدان می‌رود. وحدت حنانوف هم فارغ از حواشی مربوط به احتمال جدایی از این تیم با همان شماره 66 در این تیم کار را دنبال می‌کند و محمد عمری اما با تغییر شماره، با پیراهن 77 که در اختیار محسن مسلمان ستاره پرماجرای اسبق این تیم بود، ماجراجویی جدیدی را پی خواهد گرفت و باید دید چه شرایطی خواهد داشت.

بازیکنان جوان و مدعی پرسپولیس

میلاد سورگی با پیراهن شماره ۴۸، علیرضا خدادادی ۲۹، علیرضا بابایی ۳۷، علیرضا عنایت زاده ۳۵، امید فهمی ۳۲ و محمد گندمی با شماره ۳۸ بازیکنان جوان پرسپولیس در فصل جدید خواهند بود و در رقابتی سخت به دنبال نمایش استعداد و پتانسیل خود با ستاره‌های این تیم خواهند بود.

فهرست شماره بازیکنان پرسپولیس درلیگ برتر 23:

۱. علیرضا بیرانوند

۲. امید عالیشاه

۳. فرشاد فرجی

۴. علی نعمتی

۵. مسعود ریگی

۶. محمد‌حسین کنعانی‌زادگان

۷. سروش رفیعی

۸. مرتضی پورعلی‌گنجی

۹. مهدی ترابی

۱۰. میلاد سرلک

۱۱. دانیال اسماعیلی‌فر

۱۶. مهدی عبدی

۱۷. محمد مهدی احمدی

۱۹. وحید امیری

۲۰. شهاب زاهدی

۲۱. سعید صادقی

۲۲. امیررضا رفیعی

۲۹. علیرضا خدادادی

۳۰. گئورگی گولسیانی

۳۲. امید فهمی

۳۴. عرفان نجاری

۳۵. علیرضا عنایت زاده

۳۷. علیرضا بابایی

۳۸. محمد گندمی

۴۴. مهرشاد اسدی

۴۸. میلاد سورگی

۶۶. وحدت حنانوف

۷۷. محمد عمری

۸۸. سینا اسدبیگی

کدخبر: 914754 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟