تیم تن‌هاخ برای باختن تمرین می‌کند/ شیاطین سرخ به زردها هم نه نگفتند! + فیلم

به گزارش رکنا، منچستریونایتد که بعد از پیروزی مقابل آرسنال در دو دیدار دوستانه بعدی خود از رکسهام و رئال مادرید شکست خورده بود صبح امروز آخرین دیدار دوستانه خود در تور پیش فصل امریکا را مقابل دورتموند در لاس وگاس انجام داد و با نتیجه 3-2 مغلوب این تیم شد.

دورتموندی‌ها پیش از این سه دیدار دوستانه برگزار کرده بود اما این مهمترین دیدار دوستانه آن‌ها بود که به یک برد بسیار شیرین انجامید.

شاگردان اریک تن هاخ کار را بهتر از حریف آغاز کردند و موفق شدند در دقیقه 24 دروازه دورتموند را باز کنند. این گل را دیوگو دالوت روی پاس دونی ون ده بیک و با یک شوت استثنایی از پشت محوطه جریمه به ثمر رساند تا شیاطین سرخ 1-0 پیش بیافتند.

دورتموند بعد از دریافت این گل چهره تهاجمی به خود گرفت و موفق شد پیش از پایان نیمه اول دو گل به ثمر رسانده و برنده راهی رختکن شود. البته اگر واکنش خوب دروازه بانان دو تیم نبود نیمه پرگل تری را شاهد می‌بودیم.

دورتموند گل اول خود را در دقیقه 43 روی پاس کریم آدیمی و ضربه والی دونیل مالن به ثمر رساند و تنها یک دقیقه بعد روی توپ گیری و پاس سریع مارسل سابیتزر، دونیل مالن در موقعیت تک به تک قرار گرفت و خود و تیمش را دو گله کرد.

یونایتد نیمه دوم را با هدف به تساوی کشاندن کار شروع کردند و 7 دقیقه بعد از سوت شروع موفق به این کار شدند. بعد از این آندره اونانا یک موقعیت طلایی را در اوایل نیمه دوم از دورتموندی‌ها را گرفت آنتونی با یک شوت کات دار دقیق از داخل محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند.

این پایان کار نبود و بعد از رد و بدل شدن چند موقعیت که با بی دقتی مهاجمان دو تیم از دست رفت یوسف موکوکو روی توپ گیری و پاس بسیار زیبای مارکو رویس دروازه یونایتد را در دهانه دروازه باز کرد. شاگردان تن هاخ این بار تلاش موفقیت آمیزی برای فرار از شکست نداشتند و با وجود داشتن چندین موقعیت گل خطرناک در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند تا 3-2 به شاگردان ادن ترزیچ ببازند.

کدخبر: 914504 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟