منچستریونایتد رسماً مگوایر را در لیست فروش گذاشت

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم ، مدیران باشگاه منچستریونایتد که به خواسته اریک تن‌هاخ در حال ایجاد تغییر و تحولاتی در ترکیب این تیم هستند، در کنار تلاش برای خرید بازیکنان مدنظر سرمربی هلندی خود، قصد فروش یا قرض دادن برخی بازیکنان خود به تیم‌های دیگر را هم دارند. یکی از بازیکنانی که در لیست خروجی منچستریونایتد قرار دارد، هری مگوایر است، مدافعی که پس از پیوستن رافائل واران و لیساندرو مارتینز  به جمع شیاطین سرخ، از ترکیب اصلی این تیم خارج شده و اریک تن‌هاخ  فصل اخیر کمتر از او در ترکیب اصلی تیمش استفاده کرد.

رسانه‌های انگلیسی امروز گزارش دادند؛ باشگاه منچستریونایتد به طور رسمی هری مگوایر را در لیست فروش خود قرار داده و روی او قیمت 50 میلیون یورویی گذاشته است اما مدیران باشگاه بین خود به این نتیجه رسیده‌اند که در صورت دریافتی پیشنهاد 35 میلیون یورویی هم با انتقال او موافقت کنند اما برخی منابع معتقدند حتی این رقم نیز دست‌نیافتنی خواهد بود و باشگاهی حاضر نیست چنین رقمی را برای این مدافع انگلیسی بپردازد.

باشگاه وستهام نسبت به جذب مگوایر 30 ساله علاقه‌مند است اما گفته می‌شود او از بودن در منچستریونایتد خوشحال است و قصد دارد برای بازپس‌گیری جایگاهش در ترکیب اصلی شیاطین سرخ بجنگد. این مدافع انگلیسی برای رسیدن به سطح آمادگی اخیراً در کشور پرتغال زیرنظر مدافع پیشین تیم ملی فوتبال پرتغال یعنی ریکاردو کاروالیو به طور فشرده تمرین کرد.

مگوایر که فصل اخیر تنها در هشت بازی لیگ برتری در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار گرفت، گفته می‌شود بازوبند کاپیتانی از او گرفته شده و اگر در جمع شیاطین سرخ بماند، دیگر کاپیتان این تیم نخواهد بود.

این مدافع انگلیسی که گران‌قیمت‌ترین مدافع جهان به شمار می‌رود، در سال 2019 در ازای 80 میلیون پوند از لسترسیتی جدا و به منچستریونایتد پیوست و در چند سال اخیر به دلیل عملکرد ضعیفش بسیار مورد انتقاد قرار گرفته است.

کدخبر: 909689 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟