شوک به بارسا/ دمبله با پی‌اس‌جی به توافق رسید!

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، مطرح شدن بحث جدایی کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن باعث شده بود که مدیران این باشگاه به صورت جدی به دنبال جذب بازیکنی برای جانشینی او باشند.

پی اس جی مصمم است که این بازیکن را در همین پنجره نقل و انتقالات تابستانی به فروش برساند و مذاکرات برای جذب جانشین او را با چند بازیکن آغاز کرده بود که اصلی‌ترین آنها دمبله بود.

قرارداد دمبله با بارسلونا در تابستان سال آینده به پایان خواهد رسید اما او بند فسخی در قراردادش دارد که تا پایان ماه جولای به مبلغ 50 میلیون یورو و از ابتدای آگوست به مبلغ 100 میلیون یورو فعال خواهد بود.

در حالی که ژاوی و بسیاری از بازیکنان بارسلونا پس از پیروزی برابر رئال مادرید ابراز امیدواری و حتی به نوعی از این بازیکن درخواست کرده بودند که در این تیم بماند، ساعتی پیش فابریتزیو رومانو خبر داد که این ستاره فرانسوی پیشنهاد پاری سن ژرمن را پذیرفته است.

گفته می‌شود توافق بین این باشگاه و دمبله برای امضای قراردادی پنج ساله است اما مبلغ دستمزد او در پاریس هنوز مشخص نیست.

پی اس جی مدارک رسمی برای اطلاع دادن به بارسا و پرداخت بند فسخ این بازیکن را به این باشگاه ارسال کرده و امیدوار است که این انتقال هرچه زودتر رسمی شود.

این اتفاق به هیچ وجه خبر خوبی برای ژاوی نخواهد بود که روز گذشته مدعی شده بود دمبله در بارسا خوشحال است. این بازیکن فرانسوی نقش مهمی در برنامه‌های سرمربی بارسا داشت و جدایی او شوک بزرگی به این تیم وارد خواهد کرد.

کدخبر: 914464 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟