آنچلوتی: انگار جلوی دروازه بارسا دیوار کشیدند/ ژاوی: امروز بهترین تیم دنیا شدیم

به گزارش رکنا، بامداد امروز(یکشنبه) در دیدار دوستانه پیش فصل، تیم فوتبال بارسلونا در ایالت تگزاس آمریکا به مصاف رئال مادرید رفت و به برتری پرگل 3 بر صفر رسید.

آنچلوتی بعد از این شکست واکنش عجیبی داشت و گفت: بازی خوبی بود و چیزهای مثبت زیادی برای ما داشت. ما در این بازی فشار زیادی روی رقیب گذاشتیم و فرصت های خوبی خلق کردیم. تنها نکته منفی بازی این بود که باختیم و در ضربات آزاد در نیمه اول خوب نبودیم.

وی افزود: برای مدت یک ساعت خیلی خوب بازی کردیم و حملات خوبی داشتیم ولی متاسفانه باختیم. ما 5 فرصت گلزنی قطعی داشتیم ولی از دست دادیم و این امری نادر است. انگار جلوی دروازه بارسلونا دیوار کشیدند.

سرمربی رئال ادامه داد: به جوانان میدان دادیم. در این بازی متوجه شدیم مسیر درستی را در پیش گرفتیم. به آینده بسیار امیدوار شدم و باید رو به جلو حرکت کنیم.

ژاوی بعد از این پیروزی بزرگ در ال کلاسیکو، گفت: ما امروز بهترین تیم دنیا شدیم اما دیروز بعد از شکست مقابل آرسنال در بحران شدیدی بودیم. این نظر ما برای هوادارانمان است.

وی افزود: باید به کار و تلاشمان ادامه دهیم. نتیجه ال کلاسیکو باورنکردنی است اما باید این طور ادامه دهیم. ما در این میان انتخاب بازیکنان استثنایی نداریم و هر کسی آماده تر باشد در ترکیب قرار می گیرد. فرمین لوپز خیلی خوب آماده شده بود به همین خاطر در این بازی حضور پیدا کرد.

سرمربی بارسلونا ادامه داد: رومئو فرمانده است. او انتقال خوبی بود و ما از حضورش در بارسلونا خوشحالیم. درباره آینده عثمان دمبله باید ببینیم چه اتفاقی می افتد چون در بازار نقل و انتقالات چیزی مشخص نیست. اما دمبله الان اینجاست و با بارسلونا خوشحال است.

کدخبر: 914079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟