گزینه‌های جانشینی امباپه مشخص شدند

به گزارش رکنا به نقل از خبر ورزشی، به نظر می‌رسد پس از هفته‌های متوالی که شایعه جدایی کیلیان امباپه منتشر شده بود، این فوق‌ستاره فرانسوی به جدایی نزدیک شده و پاری‌سن‌ژرمن می‌خواهد او را بفروشد.

پی‌اس‌جی به طور روشن اعلام کرده که فقط بازیکنانی را می‌خواهد که تمایل دارند در باشگاه بمانند. در همین راستا نشریه «مارکا» نام‌های مختلفی را برای جانشینی امباپه مطرح کرده که مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از: دوشان ولاهوویچ، هری کین و راسموس هویلوند.

این نشریه اسپانیایی مدعی شد باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای جذب هویلوند دانمارکی ۵۰ میلیون یورو به باشگاه آتالانتا پیشنهاد داده و در انتظار جواب اوست. در حالی که منچستریونایتد به طور جدی خواهان این بازیکن شده است. در حالی که هری کین هم پیشنهاد جدی‌تری از باشگاه بایرن‌مونیخ دارد و این باشگاه آلمانی تابه‌حال دو پیشنهاد رسمی برای ستاره تیم ملی انگلیس و خط حمله تاتنهام ارسال کرده است.

هر اتفاقی که رخ بدهد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن پول خرید مهاجم جدید را دارد و منتظر تعیین تکلیف کیلیان امباپه نیست. به طور کلی پی‌اس‌جی و سرمربی جدید این تیم لوئیس انریکه در برنامه‌های‌شان روی امباپه حسابی باز نمی‌کنند.

کدخبر: 913891 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟