کلوپ: جدایی هندرسون و فابینیو را باور نمی‌کنم/ کاپیتان لیورپول مشخص شد

به گزارش رکنا به نقل از ورزش سه ، لیورپول فردا در دیداری تدارکاتی به مصاف لسترسیتی خواهد رفت و این بازی فرصت خوبی برای آماده‌سازی قرمزهاست. لیورپول جردن هندرسون و فابینیو را به عنوان دو هافبک ثابت خود از دست داده و آنها راهی لیگ عربستان شده‌اند و باید دید برنامه کادر فنی برای جانشینی آنها چه خواهد بود.

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی و در مورد اینکه فردا چه کسی کاپیتان لیورپول خواهد بود، گفت:

ویرجیل فن‌دایک فردا بازی را آغاز می‌کند و کاپیتان خواهد بود. من از قبل تصمیم خودم در این مورد را گرفته‌ام اما باید به بازیکنانم بگویم. چند هفته پیش انتظار نداشتم چنین تصمیمی بگیرم.

تغییرات بزرگ با جدایی چند بازیکن

بازیکنان بزرگی این تابستان باشگاه را ترک کردند، اما اینطور نیست که نیاز به تحول اساسی داشته باشیم. یک چیزهایی باید تغییر کند و بازیکنانم به خوبی شرایط را درک می‌کنند. این فرصت خوبی برای تغییر است. ما قطعا باید در خط میانی خودمان را تقویت کنیم و من خوشبین و هیجان‌زده‌ام.

کلوپ در مورد مصدومیت بایچتیچ و تیاگو گفت:

استفان چیزی تا بازگشت فاصله ندارد. ما او و تیاگو را در خانه گذاشتیم زیرا این سفر برایشان مفید نبود. باید در باشگاه تمرینات ریکاوری را ادامه می‌دادند و همه چیز خوب پیش می‌رود.

کلوپ در مورد سوبوسلای گفت:

او برگشته است. امشب تمرین می‌کند و فردا شب قطعا بازی می‌کند.

کلوپ همچنان در شوک خروج هندرسون است

وقتی هندرسون گفت که می‌خواهد جدا شود، تعجب کردم؟ البته. ما هشت سال عالی با هم داشتیم. او شرایط را می‌دانست و اینکه ما هرگز مانعش نمی‌شدیم. برایش بهترین‌ها را می‌خواهم.

کلوپ درباره فابینیو گفت:

انتقال فابینیو هنوز نهایی نشده، اما او اینجا با ما نیست. باورش سخت است، ولی دیگر باید به نبود او هم عادت کنیم. گفتم که باید به جای فابینیو و هندرسون بازیکن بخریم و روی این قضیه در حال کار هستیم.

کدخبر: 913936 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟