دو بازیکن لیورپول در یک قدمی عربستان

به گزارش رکنا به نقل از فارس، جوردن هندرسون برای رسیدن به تیم الاتفاق عربستان و بازی زیر نظر جرارد به توافق رسیده و به نظر می‌رسد که کاپیتان لیورپول به زودی از جمع بازیکنان کلوپ خارج شود.

هندرسون یکی از عناصر مهم در بازسازی لیورپول زیر نظر کلوپ بود و توانست در خط میانی به یکی از بهترین بازیکنان جزیره در این سال‌ها نام گیرد.

رومانو گزارش داد که هندرسون با الاتفاق به توافق رسیده و این انتقال تا چند روز آینده انجام خواهد شد.

در عین حال به نقل از ایسنا، یورگن کلوپ بعد از پیروزی ۴ بر ۲ تیمش در این بازی درباره هندرسون گفت: چیز جدیدی برای گفتن ندارم. هنوز چیزی قطعی نشده است و به همین خاطر نمی‌توانم توضیح مناسبی بدهم. فعلا که صحبتی نشده است و به همین خاطر بهتر است که چیزی گفته نشود.

سرمربی آلمانی لیورپول ادامه داد: شاید در آینده درباره انتقال هندرسون صحبت شود اما فعلا او بازیکن ما است و تیم را همراهی خواهد کرد. در نهایت من کسی هستم که تصمیم نهایی را می‌گیرد. البته برای من نظر بازیکنان بسیار مهم است و در هر حالتی می‌خواهم که به بازیکنان احترام بگذارم. فعلا که همه چیز رو به راه است.

همچنین لیورپول در حال انجام کارهای اداری خروج فابینیو  است. ستاره برزیلی با الاتحاد به توافق رسیده و قرار است پس از بنزما و کانته به سومین بازیکن بزرگ آنها نام گیرد.

طبق گزارش رومانو، فابینیو پس از چندین مذاکره سرانجام با الاتحاد به توافق رسید و اکنون تنها مبلغ انتقال میان باشگاه عربستانی و باشگاه لیورپول مورد مذاکره است.

روبرتو فیرمینو، دیگر بازیکن سابق لیورپول است که راهی عربستان شده است. او با باشگاه الاهلی عربستان به توافق رسید.

کدخبر: 910957 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟