دردسر عجیب برای ستاره مورد نظر قهرمان عربستان/ خودت را می‌خواهیم سگ‌هایت را نه!

به گزارش رکنا به نقل از خبر ورزشی ، انتقال فابینیو از لیورپول به عربستان سعودی به دلیل نژاد سگ‌هایش به تعویق افتاده است. ملی‌پوش برزیلی به دنبال تبدیل شدن به ستاره بعدی لیگ برتری است که می‌تواند قراردادی پرسود با خاورمیانه امضا کند، اما قبل از آن باید مطمئن شود که آیا می‌تواند سگ‌هایش را به آنجا ببرد یا نه.

لیورپول در حال بازسازی خط هافبکش توسط یورگن کلوپ است. سرمربی سابق بروسیا دورتموند به نبی کیتا، الکس اکسلید چمبرلین و جیمز میلنر اجازه داد تا به عنوان بازیکن آزاد جدا شوند تا با ورود الکسیس مک‌آلیستر و دومینیک سوبوسلای فضا را برای خریدهای جدید باز کند.

با این حال، علاقه عربستان به جردن هندرسون و فابینیو، قرمزها را بر آن داشته تا گزینه‌های خود را مورد ارزیابی مجدد قرار دهند و به خریدهای بیشتر در آن بخش نگاه کنند، اگرچه ممکن است فابینیو باشگاه را ترک نکند. گزارش‌ها از عربستان سعودی حاکی از آن است که ستاره سابق موناکو به دنبال شفافیت بیشتر در مورد این است که آیا دو سگش اجازه دارند وارد عربستان شوند یا نه.

فابینیو دو بولداگ فرانسوی دارد. «سگ‌های خطرناک و مهاجم» از ورود به عربستان سعودی منع شده‌اند و روتوایلرها و پیتبول‌ها مجاز به ورود به این کشور نیستند، اگرچه بیم آن می‌رود که سگهای فابینیو در گروه دومی قرار بگیرند. در سندی که در توییتر با عنوان «آوردن حیوانات خانگی به عربستان سعودی» منتشر شده، آمده که سگ‌ها فقط در صورتی مجاز به ورود هستند که برای شکار استفاده شوند، به عنوان سگ نگهبان خدمت کنند یا سگ حامی برای نابینایان باشند. تا زمانی که به این بازیکن ۲۹ ساله پاسخ قطعی داده شود که آیا می‌تواند تمام خانواده خود را به عربستان منتقل کند یا خیر، ظاهرا او همچنان امضای قرارداد با الاتحاد را به تعویق خواهد انداخت.

تیم نونو اسپریتو سانتوس یکی از شلوغ‌ترین تیم‌ها در لیگ حرفه‌ای عربستان در این فصل بوده است و جوتا به یکی از جدیدترین خریدهای آنها تبدیل شد و از سلتیک به این باشگاه پیوست. فابینیو همچنین در صورت رفتن به الاتحاد با انگولو کانته، هافبک سابق چلسی و کریم بنزما، اسطوره رئال مادرید، که هر دو اوایل تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد این انتقال را انجام دادند، پیوند خواهد خورد.

کدخبر: 912345 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟