بدهی ۷۰۰ میلیونی پسر داورزنی به فدراسیون تکواندو!

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا،  در جریان برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون تکواندو ، خزانه دار فدراسیون در بخشی از گزارش مالی خود درباره درآمدهای محقق نشده فدراسیون تکواندو، گفت: سالن بدنسازی فدراسیون تکواندو به آقای داورزنی اجاره داده شد اما هیچ کدام از چک ها وصول نشد.

هادی ساعی در پایان مجمع در جمع خبرنگاران در اینباره گفت: این اتفاق در دوره گذشته بوده است اما الان در اختیار خود فدراسیون است و به جایی اجاره نداده‌ایم. تیم های ملی تکواندو از این سالن بدنسازی استفاده می‌کنند و بخشی هم که از بیرون می‌آیند هزینه آن را پرداخت می‌کنند.

او درباره میزان بدهی داورزنی به فدراسیون تکواندو بابت اجاره سالن بدنسازی گفت: حدود ۹۰۰ میلیون تومان مبلغ اجاره بوده که بخشی از آن وصول شده است. این سالن به صورت شخصی اجاره داده شده بود. البته روال اداری آن نیز انجام شده بود.

اما پیگیری خبرنگار ایسنا حاکی است سالن بدنسازی فدراسیون تکواندو در سال پایانی ریاست پولادگر بر فدراسیون تکواندو به فرزند داورزنی معاون وقت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اجاره داده شده بود. مبلغ کل اجاره برای یک سال نهصد میلیون تومان بوده که با پیگیری‌های فدراسیون تکواندو حدود دویست میلیون تومان آن وصول شده و چک های مربوط به حدود ۷۰۰ میلیون تومان باقی مانده هنوز وصول نشده است.

کدخبر: 910133 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟