ستاره تیم ملی علیه سرمربی/ صبر بهترین عکس العمل در برابر ناحقی است! + عکس

به گزارش رکنا، تیم ملی والیبال ایران از روز سه‌شنبه رقابتهای خود را در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال 2023 آغاز می‌کند. دراین شرایط بهروز عطایی سرمربی تیم ملی نام ۱۴ بازیکن را برای اعزام به روتردام هلند اعلام کرد.

تنها تغییر تیم ملی نسبت به هفته نخست، خط خوردن محمد جواد معنوی‌نژاد است و میثم صالحی جایگزین او شده. موضوعی که واکنش معنوی نژاد را با همراه داشت و این بازیکن باسابقه با انتشار یک استوری، ناراحتی‌اش را از خط خوردن از تیم ملی علنی کرد: « این نیز بگذرد. صبر بهترین عکس العمل در برابر ناحقیست و گذر زمان بهترین وسیله برای اثبات تصمیمات نادرست.»

طبیعتا این واکنشی به سرمربی تیم ملی و تصمیم اوست و باید دید بهروز عطایی عکس العملی به این موضوع نشان خواهد داد یا  خیر.

معنوی نژاد

محمد جواد معنوی‌نژاد یکی از بازیکنانی بود که برای رقابت‌های حساس پیش رو به اردوی تیم ملی دعوت شد؛ بازیکنی که فصل گذشته در لیگ فرانسه به میدان رفت و به نظر می‌رسید که امسال انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در تیم ملی دارد.

چندی قبل معنوی‌نژاد با تیم گاز جنوبی عراق قراردادی تا پایان جام باشگاه‌های آسیا بست. اما این بازیکن به دلیل کیفیت پایین لیگ، کف‌پوش‌های نامناسب، نبود تماشاگر و همچنین برای حفظ سلامتی خود ترجیح داد از این تیم جدا شود تا خود را به تمرینات تیم ملی برساند. معنوی‌نژاد بعد از عدم حضور در تیم عراقی با باشگاهی از اندونزی قرارداد امضا کرد. موضوعی که ناراحتی عطایی را در پی داشت و باعث شد معنوی‌نژاد از اردوی تیم ملی والیبال ایران خارج شود و به نوعی عطایی او را کنار گذاشت.

معنوی‌نژاد اما در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا نمایش‌های درخشانی داشت و حتی به عنوان یکی از بهترین دریافت کننده‌های قدرتی تورنمنت نیز معرفی شد. در نهایت این موضوع و البته نیاز تیم ملی باعث شد که عطایی در مورد معنوی‌نژاد تجدیدنظر و مجوز بازگشت او به تیم ملی را صادر کند.

گفتنی است هفته دوم لیگ ملتها به میزبانی روتردام هلند و اورلئان در فرانسه از ۲۰ تا ۲۵ ژوئن (۳۰ خرداد تا ۴ تیرماه) برگزار می‌شود که ایران با تیم‌های هلند، آمریکا، ایتالیا و آلمان بازی می‌کند.

۱۴ بازیکن ایران که از سوی بهروز عطایی سرمربی تیم ملی انتخاب شده‌اند به ترتیب زیر هستند:

 سید محمد موسوی (کاپیتان)، مهدی جلوه، محمد ولی‌زاده، محمد طاهر وادی، جواد کریمی، امین اسماعیل‌نژاد، علی حاجی‌پور، محمدرضا حضرت‌پور، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، مرتضی شریفی، پوریا حسین خانزاده، شهروز همایونفرمنش، میثم صالحی.

برنامه بازیهای ایران در هفته دوم به ترتیب زیر است:

ایران - آلمان: سه‌شنبه ۳۰ خرداد ساعت ۱۴:۳۰

ایران – ایتالیا: چهارشنبه ۳۱ خرداد ساعت ۱۴:۳۰

ایران – آمریکا: جمعه دوم تیر ساعت ۱۸

ایران - هلند: شنبه سوم تیر ساعت ۱۸:۳۰

کدخبر: 901323 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟