سپاهان صدرنشین شد، استقلال از کورس جا ماند + جدول لیگ برتر

به گزارش گروه ورزشی رکنا، هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز جمعه با برگزاری 5 دیدار به صورت همزمان آغاز شد.

در این روز دو تیم از سه تیم مدعی قهرمانی به میدان رفتند. در یکی از حساس ترین دیدارها، استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان صنعت نفت آبادان بود. در دقیقه 19 مسابقه یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه زردپوشان آبادانی اتفاق افتاد که البته کوپال ناظمی داور دیدار اعتقادی به خطای پنالتی نداشت. در این صحنه مهدی قایدی در شرایطی که حسین ساکی مدافع نفتی‌ها را جلوی خود داشت، در محوطه جریمه صاحب توپ شد. او در حالی که قصد داشت تغییر مسیر بدهد با مدافع نفت برخورد داشت و سرنگون شد.

در ادامه شاگردان ساپینتو اواخر نیمه نخست و دقیقه 45 به هدف خود رسیدند. این بار داور خطا روی محمد محبی را پنالتی تشخیص داد که پیمان بابایی موفق شد میزبان را پیش بیندازد. البته این گل آبی ها، دقیقه 62 توسط مهدی ممی زاده پاسخ داده شد. در ادامه استقلالی ها حملات زیادی روی دروازه صنعت نفت تدارک دیدند و حتی دو بار ضربات آبی ها به تیرک دروازه برخورد کرد اما ثمری نداشت و آبادانی ها با هدایت عبدالله ویسی با یک امتیاز ورزشگاه آزادی را ترک کردند.

در دیگر بازی حساس روز نخست هفته بیست و هشتم، سپاهان موفق شد در دیدار خارج از خانه با دو گل از سد دیگر تیم نفتی لیگ یعنی نفت مسجدسلیمان عبور کند. نیلسون جونیور(48) و سینا بختیاری(54- گل بخودی) برای زردپوشان اصفهانی گلزنی کردند.

نتایج سایر دیدارها:

ذوب آهن 2 – فولاد صفر

ملوان صفر – مس رفسنجان 4

مس کرمان 1 – تراکتور 3

با توجه به نتایج امروز و پیروزی سپاهان، این تیم موقتا به صدر جدول صعود کرد. در حال حاضر سپاهان و استقلال از 28 بازی به ترتیب صاحب 59 و 56 امتیاز هستند. پرسپولیس هم با یک بازی کمتر 57 امتیازی است. پرسپولیس از ساعت 18 فردا به مصاف پیکان می رود.

لیگ برتر

کدخبر: 890348 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟