بی خیال لیگ! 48 ساعت فقط جام حذفی/ آنچه باید درباره استقلال و پرسپولیس بدانید

به گزارش گروه ورزشی رکنا، در شرایطی که لیگ برتر بیست و دوم به روزهای حساس و هیجانی خود رسیده و رقابت در صدر و قعر جدول نفسگیر است، طبق برنامه از پیش تعیین شده هواداران فوتبال باید برای 48 ساعت قید لیگ را بزنند!

در فاصله سه هفته مانده تا اتمام رقابت‌های لیگ برتر جاری، سه تیم برای قهرمانی می‌جنگند، سه تیم برای رتبه چهارمی و سه تیم هم در پایین جدول برای بقا تلاش می‌کنند. البته که بازیکنان دیگر تیم‌ها برای کسب رتبه و جایگاه بهتر تلاش خواهند کرد و در دیدارهای باقی مانده به میدان می روند.

دو دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی میان پارس جنوبی جم- استقلال و هوادار - استقلال ملاثانی شنبه 9 اردیبهشت برگزار خواهد می‌شود. دو دیدار بعدی این مرحله یعنی پرسپولیس - گل‌گهر سیرجان و پیکان - نساجی مازندران نیز یکشنبه انجام خواهد شد.

احتمال چند تغییر در ترکیب آبی ها

سومین تمرین آماده سازی بازیکنان استقلال پیش از دیدار مقابل پارس جنوبی جم، عصر دیروز (پنجشنبه) با حضور وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد. آبی پوشان که از ساعت 17:30 فردا میهمان تیم فوتبال پارس جنوبی جم هستند، امروز جمعه تمرین سبکی برگزار کرده و سپس از طریق فرودگاه مهرآباد راهی عسلویه می‌شوند. بازیکنان استقلال پس از رسیدن به عسلویه، با دو دستگاه اتوبوس راهی شهر جم خواهند شد تا عصر فردا به میدان بروند.

نکته مهم اینکه به نظر می رسد ساپینتو قصد دارد چند تغییر نسبت به بازی مقابل پرسپولیس در ترکیب تیمش ایجاد کند. بر این اساس او به چند بازیکن نیمکت نشین این تیم هم آماده باش داده است. مهدی مهدی پور یکی از نفراتی که احتمالا به ترکیب اصلی استقلال اضافه خواهد شد، است و به جای آرش رضاوند در ترکیب اصلی قرار می گیرد. علاوه بر مهدی پور احتمال اینکه ارسلان مطهری هم دوباره به ترکیب فیکس استقلال بازگردد، زیاد است. همچنین احتمال نیمکت نشینی عارف غلامی هم وجود دارد و ممکن است محمدحسین مرادمند در کنار رافائل سیلوا در خط دفاعی به میدان برود. البته اینها بیشتر گمانه زنی براساس خبرهای تایید نشده است و مسلما سرمربی تیم پیش از دیدار، تفکرات و برنامه های خود را آشکار نمی کند.

تمرین سنگین سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی

سرخپوشان پایتخت که خود را برای مصاف با گل گهر آماده می‌کنند دیروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را شروع کردند. این جلسه تمرینی شامل آیتم‌های مختلفی مثل پاسکاری ترکیبی، حفظ توپ، شوتزنی، ارسال از جناحین و فوتبال درون تیمی بود. به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس ، در این تمرین ۹۰ دقیقه‌ای مهاجمان آمادگی بالایی از خود نشان دادند. براساس آنچه از تمرین سرخپوشان برمی آید، احتمالا گل محمدی بعد از درخشش عیسی آل کثیر در دربی پایتخت، در این بازی از او در ترکیب اولیه استفاده می کند. البته پر‌سپولیس امروز و فردا نیز تمرین می‌کند و سپس برای دیدار مقابل گل‌گهر در جام حذفی به اردو می‌رود. دیدار پرسپولیس - گل گهر ساعت 17:30 یکشنبه ۱۰ اردیبهشت در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

کدخبر: 888304 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟