تیم منتخب هفته 26 با هنرنمایی ستاره های مدعیان قهرمانی/ نورافکن زننده برترین گل هفته + فیلم
حجم ویدیو: 1.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:32

به گزارش رکنا، پرونده هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال بسته شد. در این هفته اتفاقات مهم و قابل توجهی افتاد و رقابت میلیمتری 3 مدعی قهرمانی با بردهایی که هر سه تیم به دست آوردند، ادامه یافت.

در این شرایط بازیکنانی بودند که نقش بیشتری در موفقیت تیم هایشان داشتند؛ بازیکنانی که در تیم منتخب هفته قرار می گیرند. گرچه در این هفته بازیکنان دیگری هم بودند که مستحق قرار گرفتن جزو بهترین ها هستند.

تیم منتخب هفته بیست‌و‌ششم لیگ برتر و نکاتی درباره تعدادی از آنها در ادامه می آید:

دروازه‌بان: پیام نیازمند ( سپاهان )

*گلر ملی‌پوش سپاهان با یک سیو به موقع تیمش را در مسیر پیروزی مقابل مس رفسنجان نگه‌ داشت. البته در این هفته حسین پورحمیدی هم نمایش درخشانی داشت و می‌توانست در تیم منتخب باشد.

مدافعان: گئورگی گولسیانی ، دانیال اسماعیلی‌فر ( پرسپولیس ) و امید نورافکن (سپاهان)

* از پست‌های امید نورافکن در بازی مشخص است که او بیشتر یک بازیکن تدافعی است. مدافع چپ، هافبک دفاعی و... اما به آسانی می‌شود رد پای او را در گل‌های تیم سپاهان و پیروزی‌های این تیم دید. شوت امید نورافکن در بازی با مس رفسنجان بدون شک یکی از گل‌های دیدنی این فصل لیگ برتر را رقم زد.

هافبک‌ها: آرش رضاوند، سعید مهری و محمد محبی ( استقلال ) و سعید صادقی (پرسپولیس)

*محمد محبی هفته‌ها بود که گل نمی‌زد، اما در مصاف با هوادار دوباره در فاز تهاجمی به همان بازیکنی تبدیل شد که ریکاردو ساپینتو می‌خواست. چه خوب که محمد محبی این فصل به استقلال آمد، چون سانتاکلارا در آستانه سقوط به لیگ یک پرتغال است،

*سعید صادقی در بازگشت از مصدومیت دقیقا همان بازیکنی شده که هواداران این تیم انتظارش را می‌کشیدند. یک گل با نبوغ و تکنیک ویژه که مسیر پیروزی در کرمان را برای پرسپولیس به بهترین شکل فراهم کرد.

مهاجمان: مهدی قایدی (استقلال)، پیمان رنجبری (نفت مسجدسلیمان) و شهریار مغانلو (سپاهان)

* در شبی که امیر قلعه‌نویی در استادیوم آزادی بود، مهدی قایدی پرتلاش ظاهر شد و ستاره استقلال بود. او یک گل زد، یک پاس گل داد و دو پنالتی گرفت.

شوت دیدنی نورافکن؛ گل برتر این هفته لیگ برتر

در هفته بیست و ششم لیگ برتر، سپاهان موفق شد در ورزشگاه نقش جهان با ۲ گل شهریار مغانلو و امید نورافکن مقابل مس رفسنجان به پیروزی برسد تا همچنان صدرنشین جدول باقی بماند. گل دوم سپاهان در این دیدار در دقیقه ۸۴ به ثمر رسید. شهریار مغانلو در نزدیکی میانه زمین صاحب توپ شد و به امید نورافکن پاس داد. نورافکن در فاصله نسبتا دور از دروازه حامد لک با یک شوت غیرمنتظره به زیبایی توانست برای تیمش گلزنی کند. در لیگ برتر کمتر بازیکنانی هستند که چنین شوت‌هایی بزنند و ضربات آنها تبدیل به گل هم بشود.

کدخبر: 885197 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟