سیدمحمد صالحی: در مسیر ارتقاء شورین کمپو با هیچ کس تعارف نداریم/ ادعا می کنم در کاراته آزاد جزو بهترین ها هستیم

به گزارش رکنا، رییس شورین کمپو فدراسیون کاراته گفت: یکی از دغدغه‌های مهم ما اجرای منظم تقویم ورزشی و برگزاری رویدادهای سبک براساس استانداردهای جهانی است. از همین رو برای تحقق این خواسته، همواره استفاده از خرد جمعی و همچنین به کار گیری نیروهای جوان، خلاق و پرانرژی را در دستور کار خود قرار داده ایم.

سیدمحمد صالحی با اشاره به ویژگی‌های خاص شورین کمپو اظهار کرد: این سبک علاوه بر دارا بودن موقعیت ارزنده جهانی، از جذابیتهای زیادی در زمینه‌های مختلف بویژه مسابقات برخوردار است. به همین خاطر علاقمندان زیادی در کشور جذب آن شده و همین امر، مسئولیت ما را دو چندان کرده است.

صالحی سپس با اشاره به لزوم توجه به مدال آوران این رشته ورزشی عنوان کرد: قهرمانان سرمایه‌های هر کشور محسوب می‌شوند و مسئولان باید نقش تسهیل کننده در تامین نیازهای این قشر از جامعه را ایفا کنند. در این راستا سبک شورین کمپو از بدو فعالیت خود در کشور به این مهم توجه ویژه داشته و امتیازات زیادی را برای قهرمانان عضو سبک درنظر گرفته است.

وی سپس گفت: خوشبختانه شورین کمپو در بحث مسابقات نیز با همت و تلاش نیروهای توانمند و کارآمد خود و همچنین پشتیبانی مدیران ورزش دوست همواره رویدادهای خود را بسیار کیفی و متفاوت به مرحله اجرا رسانده است. به جرات می‌توانم بگویم که طی سالهای اخیر به لحاظ ایده و امکانات حرفه‌ای، هیچ رویدادی در ورزش کاراته آزاد به اندازه رقابت‌های شورین کمپو با کیفیت نبوده و از این جهت بر خود می‌بالیم که جزو بهترین‌ها هستیم.

صالحی توضیح داد: بهمن ماه آینده رقابت‌های قهرمانی کشور را با جوایز ارزنده در پیش داریم. همچنین اسفندماه شروع دومین دوره لیگ برتر شورین کمپو خواهد بود. علاوه بر آن، اولین اردوی آماده سازی جهت اعزام به مسابقات جهانی در دو بخش آقایان و بانوان به صورت مجزا در محل خانه شورین کمپو تشکیل می‌شود.

رئیس شورین کمپو در بخش دیگر صحبت‌های خود با بیان اینکه نیاز امروز جامعه به نشاط و امیدبخشی است، گفت: ورزش ابزار مناسبی برای تزریق نشاط در جامعه است و از این رو ما در سبک علاوه بر بعد قهرمانی، اقدامات موثری در بخشهای فرهنگی و همگانی انجام داده‌ایم.

صالحی در پایان تاکید کرد: در کنار همه اقدامات تشویقی، در مسیر ارتقاء و توسعه شورین کمپو با هیچ کس تعارف نداریم و اگر کوتاهی از فردی ببینیم با آن برخورد می‌کنیم. اهل شعار دادن نیستیم و از نفراتی استفاده می‌کنیم که اهل کار و عمل باشند. شورین کمپو امروز به یک "برند" در کاراته آزاد ایران مبدل شده و از همین رو اجازه نمی‌دهیم که افراد سست و کم کار، به اعتبار سبک خدشه‌ای وارد کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 854528 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟