حرکت حرفه ای بهداد سلیمی !

به گزارش رکنا ، فدراسیون جهانی وزنه‌برداری اسامی کاندیداهای انتخابات کمیسیون ورزشکاران را اعلام کرد. ۲۵ ورزشکار درخواست حضور در این انتخابات را داشتند اما در نهایت ۱۶ نفر واجد شرایط شدند و در لیست قرار گرفتند.

طبق دستورالعمل انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی دو ورزشکار از هر قاره انتخاب می‌شوند که برای برابری جنسیتی یکی از آنها باید از بخش مردان و یکی از بخش زنان باشد. 

در آسیا 3 وزنه‌بردار واجد شرایط هستند که در بخش مردان بهداد سلیمی و فارس الباخ قطری با هم رقابت دارند.

با تمام این تفاسیر به نظر می‌رسد بهداد از این انتخابات کنار بکشد و شانس خود را در جای دیگری امتحان کند.

پس از مشورت سلیمی با سرپرست فدراسیون وزنه برداری ، تصمیم بر این شد که بهداد از این کمیسیون کناره‌گیری کند تا در کمیته فنی آسیا سمت بگیرد. بهداد ئ مسئولان فدراسیون در این مدت صحبت هایی در حواشی رقابت‌های قهرمانی آسیا با رییس فدراسیون جهانی و همچنین رییس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا داشتند و پالس‌های مثبتی از سوی آنها برای گرفتن کرسی آسیایی دریافت کرده‌اند.

بر همین اساس، احتمال این اتفاق بسیار زیاد است و می‌توان از همین حالا بهداد را در کمیته فنی یا کمیسیون ورزشکاران آسیا دارای سمت مهم و تاثیرگذار بدانیم.

در این رابطه سجاد انوشیروانی سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص این مساله گفت: استراتژی ما بر این است تا بهداد از حضور در انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی کناره‌گیری کند تا با توجه به صحبت‌های خوبی که در  این مدت با محمد جلود رییس فدراسیون جهانی و همچنین رییس کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا داشتیم در کمیسیون ورزشکاران قهرمانی آسیا و همچنین کمیته فنی این کنفدراسیون اقدامات خوبی برای ما صورت بگیرد. البتته برای دوره آینده این انتخابات برنامه‌ریزی خوبی خواهیم داشت تا بهداد در آنجا بتواند موفق باشد و به کرسی خوبی برای ورزش ایران به دست بیاورد.

انتهای پیام/

کدخبر: 851469 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟