مهمترین تصمیم فوتبالی مهاجم پرسپولیس

به گزارش رکنا، پس از اینکه عیسی آل‌کثیر دچار مصدومیت شد ، زانوی آسیب دیده خود را جراحی کرد و همین عاملی شد تا کادرفنی و مسئولان باشگاه نام او را از لیست خط بزنند.

پس از اینکه این مهاجم دوران نقاهت را سپری کرد، باشگاه پرسپولیس مذاکراتش را با آل‌کثیر آغاز کرد تا در صورت ممکن این بازیکن را بار دیگر به خدمت بگیرد. حتی پیش از این خبرها حاکی از آن بود که وی تماس‌های باشگاه پرسپولیس را بدون جواب گذاشته و گویا در این مدت مشغول مذاکره با چند تیم‌ متمول شهرستانی بوده است. البته یکی دیگر از دلایلی که باعث شده آل‌کثیر برای ماندن در پرسپولیس دچار تردید شود این است که یحیی گل‌محمدی مایل است قرارداد او در تعطیلات نیم‌فصل با پرسپولیس ثبت شود.

این در شرایطی است که پرسپولیس در حال حاضر تنها یک جای خالی در لیست خود دارد و مجاز به این است که یک بازیکن آزاد به ترکیب خود اضافه کند اما یحیی نمی‌خواهد این یک سهمیه به آل‌کثیر تعلق بگیرد بلکه می‌خواهد آن را برای نیم‌فصل دوم حفظ کند تا در صورت لزوم بتواند یک بازیکن جدید به تیمش اضافه کند.

از طرف دیگر با توجه به حضور چند مهاجم آماده در تیم پرسپولیس از جمله شیخ دیاباته، یورگن لوکادیا و اعتمادی که کادرفنی پرسپولیس به این 2 مهاجم دارد خیلی بعید به نظر می‌رسد عیسی در پازل تاکتیکی یحیی جایی داشته باشد و به همین دلیل هم این مهاجم دودل شده که آیا به فعالیت خود در باشگاه پرسپولیس ادامه دهد یا مسیر خود را به سمت یک تیم جدید لیگ برتری سوق دهد تا در آنجا به دوران ورزشی خود ادامه دهد.

باید دید در نهایت تکلیف عیسی چه می‌شود و آیا او را باز هم با لباس پرسپولیس می‌بینیم یا خیر.

انتهای پیام/

کدخبر: 851399 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟