رهبری: مسئولان تمام ورزشکاران را برای پاداش به یک چشم ببینند/ برای نتیجه خوب به فرانسه می‌رویم

محمد رهبری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط شمشیربازان برای حضور در مسابقات گرندپریکس فرانسه اظهار داشت: مسابقات گرندپریکس فرانسه از پنجشنبه همین هفته شروع می‌شود و ما پس از نایب قهرمانی در جام‌جهانی الجزایر آمادگی خوبی به دست آورده‌ایم به نحوی که تمام بچه‌ها آماده هستند و در مجموع شرایط تیم خوب است. فقط نیاز است حمایت بیشتر برویم که فعلأ حمایتی از تیم ما نشده است.

وی افزود: بالاخره حمایت نشویم ناخداآگاه موجی از بی‌انگیزگی در تیم ایجاد می‌شود ما چهار سال بود به مدالی در سطح جهان نرسیده بودیم و الان هم که مدال گرفتیم باز همان عدم حمایت از ما ادامه دارد البته در این میان فدراسیون قول داده از ما حمایت کند و روی قول آنها حساب ویژه باز کرده‌ایم. بهتر است مسئولان بیشتر حواسشان به شمشیربازی باشد.

ملی‌پوش سابر درباره اینکه به دنبال کسب نتیجه خوب در فرانسه هستند، گفت: در فرانسه فقط می‌رویم هم نتیجه خوبی به دست بیاوریم و هم امتیازات خودمان را در رنکینگ جهانی بالا ببریم. بدون شک اردوی مشترکی که همراه چند کشور دیگر در کمپ تمرینی فرانسه برای ما تدارک دیدند این امید می‌رود اردوی خوبی داشته باشیم. بالاخره در این کمپ نفرات بزرگی حضور دارند که هم می‌توانند به ما کمک کنند آماده‌تر شویم و هم بتوانیم شناخت بهتری از آنها داشته باشیم تا در روز مسابقات از روی نقاط ضعف آنها به سود خودمان استفاده کنیم.

رهبری با اشاره به اینکه عملکردش در مسابقات الجزایر خوب بود، تصریح کرد: الجزایر اولین مسابقه فصل ما بود که خداراشکر در آنجا نتیجه خوبی گرفتیم و کنار آن هم خودم به آمادگی خوبی رسیدم و ثمره آن درخشش در بخش تیمی رقابت‌ها بود. امیدوارم در مسابقات آینده بهتر از این هم باشم.

وی با بیان اینکه بهتر مسئولان ورزش کشور تمام ورزشکاران را به یک چشم ببینند، اظهار داشت: ما مشکلی نداریم از اینکه پاداش به بازیکنان تیم ملی داده‌اند اما بهتر است به ورزشکاران دیگر هم برسند زیرا ورزشکاران ما پتانسیل بیشتری دارند و مطمئنا با حمایت بیشتر می‌توانند کارهایی انجام دهند که در سطح دنیا بی نظیر باشد. فکر می‌کنم حمایت از ورزشکاران رشته‌های انفرادی منجر می‌شود تا مطمئنا نتایج بهتری کسب شود. به طور مثال خود من پس از کشورهای اسلامی 2 تا مدال گرفتم اما تا الان تشویقی از سمت وزارت ورزش و ارگان های دیگر نشده‌ایم و تنها رفتیم و مدال گرفتیم. همچنین در مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی دوباره به مدال رسیدیم اما باز مسئولان توجهی به ما ندارند و همین امر یک مقدار باعث دلسردی ورزشکاران شده است. 

انتهای پیام/

کدخبر: 849231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟