مسی تهدید شد ؛ دستم به او برسد زنده‌اش نمی‌گذارم+فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.07M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15

به گزارش رکنا، دومین دیدار روز دوم گروه C از ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز شنبه بین تیم‌های آرژانتین و مکزیک در ورزشگاه لوسیل برگزار شد که طی آن یاران لیونل مسی به برتری ۲ بر صفر رسیدند.

آرژانتین که با قبول شکست در دیدار اول مقابل عربستان ناکام بزرگ روز اول لقب گرفته بود، برای بازگشت به جام چاره‌ای جز پیروزی مقابل مکزیک نداشت و در پایان هم به آرزوی دیرینه خود رسید.

نکته جالب توجه این است که گل نخست آلبی سلسته توسط مسی به ثمر رسید و پس از این گل او خوشحالی جالبی از خود در ورزشگاه به نمایش گذاشت و همین اتفاق منجر شد تا کانلو آلوارز، بوکسور حرفه‌ای مکزیکی واکنش جالبی به این امر نشان دهد: مسی را به دلیل بی‌احترامی به مکزیک نابود می‌کنم و بهتر است دعا کند که دستم به او نرسد.

همچنین در پی انتشار کلیپی از شادی آرژانتینی‌ها در رختکن پس از غلبه بر مکزیک، لیونل مسی در حالی دیده می‌شد که به پرچم مکزیک ضربه می‌زند.ساول کانلو آلوارز، بوکسور مشهور مکزیکی در پی این اتفاق نوشت: دیدم که مسی با پیراهن ما زمین را تمیز کرده است. او باید به درگاه خدا دعا کند که من پیدایش نکنم. همانطور که من به آرژانتین احترام می‌گذارم، او هم باید به مکزیک احترام بگذارد! من درباره کل این کشور صحبت نمی‌کنم، بلکه منظور من کارهای مزخرفی است که مسی انجام داده است.

بوکسور- مکزیک

انتهای پیام/

کدخبر: 847693 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟