جام‌جهانی 2022 قطر/ کلهر: نوع ارنج کی‌روش اشتباه بود، او یک مربی ترسو است

محمود کلهر در گفت‌وگو با رکنا ، در خصوص شکست سنگین 6 بر 2 تیم ملی ایران مقابل انگلستان در جام‌جهانی اظهار داشت: متاسفانه مهره‌هایی که در زمین بودند اصلأ و ابدا در حد تیم ملی ظاهر نشدند و این شد بازی را به حریف دادیم و حرفی برای گفتن نداشتیم. فکر می‌کنم نوع ارنجی که کادرفنی برای این دیدار در نظر گرفته بود از همان ابتدا هم اشتباه بود. کی‌روش یک مربی ترسو است. باید این را هم بدانیم انگلیس در بخش دفاعی خودش اشکالات زیادی داشت چون وقتی به آنها 2 گل زدیم، نشان می‌داد پس می‌توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم.

وی ادامه داد: دادن بازی به انگلیس به ما لطمه زد و نتیجه این شد که خیلی زود پس از دریافت گل نخست شیرازه تیم ما از هم بپاشد. در هیچ کدام از گل‌ها حسینی مقصر نبود چون تمام گل‌هایی که بازیکنان انگلیس به ثمر رساندند نشان از حرفه‌ای‌گری از آنها داشت. بیشتر ناهماهنگی تیمی برای ما دردسرساز و باعث شد دچار مشکلات زیادی شویم.

کارشناس فوتبال افزود: در فاز دفاعی پُر اشتباه بودیم و برایم عجیب است اصلأ چرا باید میانه میدان را به حریف می‌دادیم و همین شد نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. بهتر این بود بازیکنان آماده‌تر و هماهنگ‌تر درون زمین قرار می‌گرفتند اما به بازی گرفته نشدند، کل تیم ناهماهنگ بودند. این مساله نشان از این داد هنوز کی‌روش به ترکیب ثابت خود نرسیده بود چون تیم ما خیلی سردرگم بازی کرد. شرایط، شرایط خوبی نبود و باعث شد توپ را به حریف بدهیم و این بزرگترین مشکل ما بود.

کلهر عنوان کرد: مالکیت توپ در اختیار بود و باید بپذیریم بازیکنان آنها از لحاظ استاندارد و نوع بازی یک سر گردن بالاتر از بازیکنان ما بودند و بدون شک انگلیس یکی از مدعیان اصلی در این جام است. البته در فاز دفاعی آنها دارای مشکلات عدیده ای بودند و می‌شد از این نقطه بیشتر به آنها ضربه بزنیم.

وی درباره بازی آینده ایران با ولز گفت: باید از لحاظ آمادگی ذهنی و روحی خودمان را مهیای با ولز کنیم و این دیدار را به فراموشی بسپاریم تا با روحیه بهتر به مصاف ولز برویم. امیدوارم کیروش بهترین ترکیب خود را انتخاب کند تا تیمی هجومی‌تر به میدان برویم چون چیزی برای از دست دادن در این جام نداریم. نیاز است در 2 بازی آینده با ولز و آمریکا به امتیازات کامل برسیم تا شانس صعود هنوز برخوردار باشیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 845559 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟