والیبال  ساحلی ایران در بین 8 تیم برتر آسیا

به گزارش رکنا، در نخستین مسابقه این مرحله و در زمین شماره یک تیم ملی والیبال ساحلی یک ایران (عبدالحامد میرزاعلی – آرش وکیلی) به مصاف تایلند سه (دانوینیت کئوسای – اینتوچ تکاکیوورا کول) رفت.

ملی‌پوشان کشورمان در این مسابقه سخت دو بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دادند تا به عنوان نخستین تیم ایرانی به مرحله یک چهارم صعود کنند.

میرزاعلی و وکیلی در ست دوم این دیدار 22 بر 20 نتیجه را واگذار کردند اما در ست‌های اول و سوم 21 بر 13 و 15 بر 13 به پیروزی رسیدند.

حملات میرزاعلی در این پیروزی نقش بسیار زیادی داشت که پاس‌های خوب وکیلی تکمیل کننده حملات تیم ایران برابر تایلند بود. همچنین توپ‌گیری آرش در ست سوم بسیار خوب بود.

در دیگر مسابقه همزمان نیز تیم‌های چین یک (لایک جیانگ ها و جیا شین وو) و عمان یک (هود الجلبوبی – مازین الهشمی) به مصاف یکدیگر رفتند و عمانی‌ها دو بر یک چین قهرمان تور آزاد ساحلی بندرعباس را شکست دادند.

تیم چین یک در ست نخست مسابقه 21 بر 19 به پیروزی رسید اما در دو ست بعدی با امتیازهای 21 بر 12 و 15 بر 10 نتیجه را واگذار و از دور مسابقات کنار رفت.

بدین ترتیب تیم‌های عمان یک و ایران یک حریف یکدیگر در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا شدند که عصر امروز برگزار می‌شود.

همچنین تیم‌های تایلند سه و چین یک به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند و موفق به کسب پاداش 600 دلاری رتبه‌های نهم مشترک شدند.

بیست و دومین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا فردا (جمعه 27 آبان) با معرفی تیم‌های اول تا سوم به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

کدخبر: 844061 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟