قنبرزاده: خواسته کی‌روش خارج از وظایف فدراسیون بود

به گزارش رکنا، منصور قنبرزاده در مورد اعتراض تیم‌ها به زمین بازی سوپرجام اظهار داشت: بازی‌های لیگ برتر در این زمین انجام می‌شود و مشکل خاصی ندارد و براساس مولفه‌ها و تصمیم‌گیری‌هایی که شد، کرمان انتخاب شد.

وی در مورد ناراحتی کی روش از نبود شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان و بازگشت آنها به قطر گفت: این 2 بازیکن تحت قرارداد باشگاه خود هستند و طبق مقررات فیفا حدود 8 روز قبل از جام جهانی می‌توانند به تیم ملی اضافه شوند. نکته اینجاست که لیگ قطر به پایان رسیده، اما آن‌ها را ترخیص نکرده‌ بودند و تاج در این باره رایزنی کرد.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در خصوص گلایه‌های کی‌روش گفت: چیزی که کی‌روش عنوان می‌کرد خارج از وظایف فدراسیون و مقررات فیفا بود، اما در مورد امکانات موادی که لازم بوده را تهیه کردیم و مشکل خاصی نداشتیم.

قنبرزاده در مورد شرایط استقلال و پرسپولیس برای حضور در آسیا گفت: این 2 تیم مشکلاتی مانند حقوقی و بدهی های انباشته را داشتند، اما خود باشگاه‌ها خیلی همکاری می‌کنند و در حال فعالیت هستند و با کمیته صدور مجوز حرفه‌ای هم جلسات مکرری را دارند تا این نواقص را رفع کنند. بخشی هم مربوط به فدراسیون می‌شود که تمام و کمال در خدمت باشگاه‌ها است. 

وی در مورد جلسه با فتح الله‌زاده برای تبلیغات محیطی گفت: قراردادی بین استقلال و سازمان لیگ وجود داشته که به مشکل برخورده است. سعی می‌کنیم با گفت‌وگو و مذاکره راه حل خوبی را پیدا کنیم و هم مفاد قرارداد رعایت شود، چون اصلا دوست نداریم مشکلات فوتبال را به دعاوی بکشانیم.

نایب رییس فدراسیون فوتبال در مورد اعتراض تیم‌ها به داوری گفت: البته سازمان لیگ در بحث داوری هیچ دخل و تصرفی ندارد و کمیته داوران در این زمینه کار می‌کند. البته در این مورد VAR می‌تواند کمک کند و موضوع دیگر سازماندهی داوران است.

قنبرزاده در مورد شرایط تیم ملی در جام جهانی و نتایج آن گفت: فوتبال غیر قابل پیش‌بینی است، اما به نظر من اگر تیم ملی آرامش و تمرکز داشته باشد، ما شانس صعود از گروه‌مان را داریم.

انتهای پیام/

کدخبر: 838767 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟