صدرنشین لیگ دسته یک عوض شد

به گزارش رکنا، بازی های لیگ دسته اول فوتبال ایران عصر امروز برگزار شد و شکست سنگین تیم صدرنشین را باید از شگفتی های هفته دهم این رقابت ها نامید.

*خیبر خرم آباد 3 - 1 شمس آذر قزوین

این بازی را می توان مهم ترین و البته حساس ترین رقابت هفته دهم لیگ دسته اول دانست. نماینده قزوین که پیش از برگزاری بازی های این هفته در صدر جدول حضور داشت با شکستی سنگین برابر خیبر خرم صدرنشینی را به تیم دیگری داد. شمس آذر قزوین با قبول شکست 3 بر 1برابر نماینده خرم آباد، کماکان 20 امتیازی باقی ماند و به رده دوم جدول رده‌بندی سقوط کرد. در سوی آن سوی میدان تیم خیبر خرم آباد با برد در این بازی توانست 15 امتیازی شود به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد.

*فجرسپاسی شیراز 3 - 0 خلیج فارس ماهشهر

نماینده شیرازی لیگ دسته اول فوتبال ایران هم توانست با برد شیرینی که در دیدار هفته دهم به دست آورد خود را به صدر جدول رده بندی رساند. فجرسپاسی با برد برابر نماینده ماهشهر موفق شد 22 امتیازی شود. در سوی دیگر اما شکست در این بازی وضعیت نماینده جنوبی لیگ را وخیم تر از قبل کرد. آنها همچنان 6 امتیازی باقی ماندند و در رده پانزدهم جدول جاخوش کردند.

*مس شهربابک 2 - 1 چوکا تالش

مسی ها در ادامه بازی های پرنوسان خود بازی هفته دهم برابر نماینده تالشی لیگ دسته اول را با حساب 2 بر یک به سود خود به پایان رساند تا 15 امتیازی شود و به رده ششم صعود کند. چوکای تالش هم با این شکست با 6 امتیاز در میان تیم های فانوس به دست قرار گرفت.

*ون پارس اصفهان 3 - 3 استقلال خوزستان

پرگل ترین بازی این هفته نیز در اصفهان برگزار شد و در حالی که استقلالی ها خوزستان تصور کسب یک برد بی دردسر از این بازی را داشتند در نهایت به تساوی پرگل 3 بر 3 رسیدند تا 14 امتیازی شوند و روی پله دهم جدول لیگ دسته اول بایستند. ون پارس اصفهان هم با این تساوی 6 امتیازی شد و در رده هفدهم جدول قرار گرفت.

*سایپا 1 - 0 چادرملو اردکان

دو تیم رده میانی جدول رده بندی در این بازی روبروی یکدیگر ایستادند و در نهایت این سایپا بود که توانست با یک گل به برتری برسد. آنها با این سه امتیاز 15 امتیازی شدند و در رده هشتم قرار گرفتند و اردکانی ها نیز کماکان 11 امتیازی و در رتبه سیزدهم باقی ماندند.

*پارس جنوبی جم 1 - 0 خوشه طلایی ساوه

جمی ها یکی از شیرین های بردهای خود در بازی های لیگ را به دست آورد، آنها که نیاز به سه امتیاز این بازی داشتند در نهایت توانستند آن را به دست بیاورند و با 12 امتیاز رتبه یازدهم را از آن خود کنند. در سوی دیگر تیم خوشه طلایی هم با این قبول این باخت و با 13 امتیاز در همسایگی پارس جنوبی و در رده دهم جدول قرار گرفت.

*شهرداری همدان 0 - 0 استقلال ملاثانی

دو تیم بالای جدولی لیگ در نهایت نتوانستند از یکدیگر امتیاز کامل بگیرند. شهرداری همدان با تساوی بدون گل برابر حرف خود 16 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و استقلال ملاثانی که این فصل برای حضور در لیگ برتر به میدان می رود 20 امتیازی شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

* دریا بابل 0 - 0 آرمان گهر

نماینده بابلی لیگ دسته اول در آخرین دیداری که عصر امروز برگزار شد ترمز تیم بالانشین آرمان گهر را کشید و با تساوی بدون گل این تیم را راهی سیرجان کرد. دریا بابل با یک امتیاز این بازی موفق شد 11 امتیازی شود و رتبه دوازدهم را از آن خود کند و در سوی دیگر آرمان گهر با یک امتیاز این بازی 17 امتیازی شد و به رده چهارم جدول رده بندی صعود کرد.

 

 

 

 

کدخبر: 836359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟