شورای حل اختلاف در ورزش!

 به  گزارش رکنا، حمید سجادی در خصوص افتتاح شورای حل اختلاف ویژه ورزش اظهار داشت: خوشحالیم که امروز به یک بخش بسیار مهم ورزش توجه شده است و خوشحالیم که از این به بعد اختلافات ورزش با افتتاح این مجموعه حل خواهد شد. می توانم بگویم انتظار سال ها برای ورزش کشور امروز به پایان رسید.

وی افزود: ورزشکاران به دلیل حوادثی  دچار مشکل می شوند و فرد و یا خانواده او این موضوع را پیگیری می‌کنند و وقتی در مراکز تخصصی رسیدگی نمی‌شود ممکن است سال ها طول بکشد. از این حیث لازم است چنین مرکزی را در اختیار داشته باشیم. ما قدردان زحمات دستگاه قضا هستیم از لحاظ تسریع و تسهیل در امور اختلافات ورزشی از این حیث منتظر افتتاح سایر شعب هستیم. در همه اتفاقات ورزشی که منجر به بروز اختلافات ورزشی می شود می‌توانیم یکی از بندهای قانونی را حجل مشکل از طریق شورای حل اختلاف در ورزش بگذاریم. 

وزیر ورزش به لزوم حضور شورای حل اختلاف در ورزش تأکید کرد و گفت: وقتی خودمان توانایی حل مشکلات را داشته باشیم می‌توانیم بدون نیاز به مراجع بین المللی مشکلات‌مان را حل کنیم. 

سجادی با اشاره به پیشرفت در ورزش عنوان کرد: امروز ثابت شده توفیقات ورزشی نمادی از پیشرفت کشورها شده است. تیم ملی فوتبال کشورمان عازم جام جهانی است. مسابقاتی که در کشوری در همسایگی ما میزبان آن است، اینکه قطر از چند سال گذشته به دنبال میزبانی این مسابقات است، فلسفه‌ای را دنبال می‌کند در واقع یکی از اهدافشان این است که نوعی از نماد ورزشی را به نمایش بگذارند. 

وی همچنین به میزبانی یکی از کشورها برای المپیک زمستانی اشاره کرد و گفت: اخیرا کشوری میزبانی المپیک زمستانی را برعهده گرفته است اصلا برف ندارد. بنابراین همه به دنبال این هستند که بگویند نمادی از پیشرفت هستند. 

سجادی در پایان خاطر نشان کرد: ما در کشورمان توفیقات ارزشمندی داشتیم در ادامه راه هم به دنبال این هستیم که در ابعاد مختلف و تسهیلات برای ورزشکاران به نمایش بگذاریم یکی از این توفیقات افتتاح شعب حل اختلاف ویژه ورزش است. امیدوارم این تعاملات بین وزارت ورزش و قوای سه گانه که دوشادوش دستگاه های اجرایی فعالیت می‌کنند و جامعه ورزش قدردان این زحمات است و جهاد تبیین همه اتفاقات خوب را به همه مردم برسانیم.

 انتهای پیام/

 

کدخبر: 836177 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟