واکاوی حواشی اخیر در نفت مسجدسلیمان/ گل‌آلود کردن آب برای ماهیگیری!

به گزارش رکنا، حواشی اخیر تیم نفت مسجدسلیمان نشان می‌دهد برخی نمی‌خواهند رضا مهاجری به کارش در این تیم ادامه دهد. تیم نفت مسجدسلیمان تمرینات را برای اولین بار زود و به موقع شروع کرد و اتفاقا سرمربی هم داشت. این برنامه‌ریزی و شروع اصولی نوید تیم خوبی را می‌داد اما در نهایت حاشیه دست از سر تیم نفت مسجدسلیمان بر نداشت.

بعد از این که تیم نفت در 6 هفته ابتدایی لیگ نتایج خوبی کسب کرده و با 8 امتیاز در جایگاه هشتم قرار گرفت این نوید می‌آمد که امسال برای تیم نفت مسجدسلیمان با هدایت رضا مهاجری اتفاقات خوبی رخ می دهد.این اما گویا همه ماجرا نبود و به محض تعطیلی مسابقات شکست های پر گل و پی در پی برای نفتی‌ها رقم خورد تا جایی که برخی بازیکنان را به کم‌فروشی متهم کرده و برخی رضا مهاجری را مسئول این شکست‌ها می‌دانستند. یک شکست سنگین 4 بر صفر مقابل نساجی و یک شکست 5 بر صفر مقابل تیم گل گهر آن هم روی اشتباهات فردی وضعیت را به ظاهر نگران کننده نشان می‌دهد.

با این حال جنجال نه در رختکن و بین مربیان و بازیکنان که روی سکوها رقم خورد. شعارهای هوادارانی که از بیرون ورزشگاه شاهد عملکرد تیمشان بودند نشان می‌داد هواداران نفت از شرایط راضی نیستند و اگر حضور تماشاگران در ورزشگاه مجاز بود چه بسا واکنش‌های بدتری نسبت به نتایج نشان می‌دادند. با این حال پس از دیدار برابر گل گهر و آن شکست سنگین شنیدیم که برخی لیدرهای باشگاه در رختکن حاضر شده و به سرمربی این تیم فحاشی کردند. در آن مقطع هدایت یزدی هر گونه درگیری و فحاشی را تکذیب کرد و مدعی شد فقط انتقادی وجود داشته و تیم نیاز به زمان دارد. اما یکی دیگر از مسئولان باشگاه که به بهانه ممنوع المصاحبه بودن از اظهار نظر در این مورد امتناع کرد به ما گفت که درگیری و فحاشی نبوده و فقط اعتراضاتی صورت گرفته که در نهایت با کمک هدایت یزدی مدیرعامل این تیم جلسه‌ای تشکیل و در حضور رضا مهاجری آشتی کنان برگزار شد و لیدها مجاب شدند از تیم حمایت کنند.

این جا بود که جرقه‌ای در خصوص برکناری رضا مهاجری مطرح شد. از گوشه و کنار خبر رسید برخی در نفت مسجدسلیمان مهاجری را نمی‌خواهند و برای برکناری او اقداماتی صورت دادند. هنوز چند ساعتی از شنیدن این شایعات نگذشته بود که خبر رسید در تمرینات نفت مسجدسلیمان آشوبی بر پاست. اینطور شنیدیم که حسین سوسنی، معاون فرهنگی باشگاه نفت مسجدسلیمان به همراه یک لیدر در محل برگزاری تمرین حضور پیدا می‌کند و نه تنها سعی در درگیری فیزیکی با رضا مهاجری را داشتند بلکه از الفاظ رکیکی علیه سرمربی تیم استفاده کردند. در ادامه خبر رسید که برخی حاضرین و البته مسئولان باشگاه به سرعت موضوع را به دادستانی مسجدسلیمان اطلاع داده و در نتیجه رحمان ابوسعید دادستان این شهر در محل تمرین حاضر شده و معاون باشگاه و لیدر خاطی را به بازدانشگاه می‌فرستد. بعد از این موضوع باز هم تلاش کردیم با مسئولان باشگاه صحبت کنیم اما یا مصاحبه نمی‌کردند و یا در صورت گفت و عنوان می‌کردند از ذکر نام آن‌ها خود‌داری شود.

این حجم از خودسانسوری در کنار تکذیب نکردن این شایعه باعث شد باور کنیم اتفاقاتی رخ داد و به آن‌چه منتشر شده ایمان بیشتری بیاوریم. پیش از این که خبر دستگیری سه تن از بازیکنان نفت مطرح شده بود مدیرعامل این باشگاه به سرعت خبر را تکذیب کرد اما در مقابل این خبر فعلا سکوت کرده و واکنشی نشان نداده است. این اولین بار نیست که در مسجدسلیمان شاهد حضور لیدرها هستیم. فصل قبل نیز بعد از شکست تیم نفت مسجد سلیمان گروهی از لیدرها به رختکن این تیم حمله کرده و بازیکنان را کتک زدند. در آن زمان حتی لیدر خاطی فیلمی از خود در اینیستاگرام منتشر و بر این ادعا صحه گذاشته و مدعی شده بود باز هم این حرکت را تکرار می‌کند. این اتفاق در شرایطی رخ داد که پیش تر در زمان مربیانی چون تارتار، فکری و  مجتبی حسینی هم اتفاقاتی از این دست رخ داد بود و برخورد جدی با آن‌ها نشد. این بار اما موضوع ربطی به بازیکنان ندارد و رضا مهاجری را هدف قرار داده‌اند.

در مسجدسلیمان گروهی هستند که این مربی را نمی‌خواهند و از ابتدای فصل این موضوع را به اطلاع مدیرعامل باشگاه رساندند او اما به ادامه کار با مهاجری ایمان دارد و نتایج اخیر را افت روحی تیم، اشتباهات فردی و در نتیجه تعطیلی لیگ عنوان می‌کند و دوست دارد همچنان به این مربی فرصت دهد اما گویا مخالفان میلی به این ادامه همکاری ندارند و برای بهم ریختن شرایط تیم خود دست به کار شدند. آن‌ها که متوجه حمایت از مهاجری شدند برای این که تغییراتی به نفع خود صورت دهند خود دست به کار شده و حالا که این تیم 2 شکست بد به دست آورده است آب را گل آلودتر می‌کنند تا ماهی مورد نظر خود را بگیرند.

انتهای پیام/

کدخبر: 832621 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟