کریمی: تنها دلخوشی مردم مسجدسیلمان این تیم است/ برای رتبه تک رقمی تلاش می‌کنیم

«امیرحسین کریمی» هافبک دفاعی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص برتری مقابل مس کرمان اظهار داشت: بازی بسیار سنگین و پرفشاری بود. حریف هم باانگیزه زیادی به میدان آمده بود. ولی ما توانستیم با ارائه یک بازی خوب و حفظ گل‌هایمان به پیروزی دست پیدا کرده و لیگ را با امتیاز کامل استارت بزنیم. با تمام توان روحیه بالا به استقبال بازی بعدی با هوادار می‌رویم از هیچ تلاشی برای کسب پیروزی کوتاهی نمی‌کنیم.

وی در مورد عملکرد خوبش در این دیدار ادامه داد: به شخصه اصلا به عملکرد خوبم فکر نمی‌کنم. چرا که فوتبال یک ورزش گروهی است اول از همه تمامی تمرکزم را روی موفقیت و نتیجه گرفتن تیم می‌گذارم. واقعا امسال آقای مهاجری یک تیمی جمع کرده که ترسی از سقوط نداشته باشیم. با هرکسی هم که صحبت می‌کنیم می گوید امسال شرایطتان به شکلی است که به راحتی می‌توانیم به رتبه تک رقمی فکر کنیم.

هافبک دفاعی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مورد همکاری با «رضا مهاجری» ادامه داد: فقط برای حضور آقا رضا از آلومینیوم به نفت مسجد آمدم. امیدوارم که بتوانم با عملکرد خوبم پاسخ اعتمادشان را بدهم. واقعا ایشان خیلی برای تیم زحمت می‌کشند از هیچ تلاشی برای موفقیت مسجد سلیمان دریغ نمی‌کنند. انشاالله بتوانیم نفت مسجد را به جایگاه واقعی‌اش برسانیم، باعث خوشحالی هواداران باشیم، چرا که مردم مسجد سلیمان هیچ دلخوشی به جز این تیم ندارند واقعا مظلوم و مهربان هستند.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 815727 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟