نریمان جهان: اگر توپ دومم گل می‌شد پرسپولیس نمی‌توانست به بازی برگردد/ به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم

«سامان نریمان جهان» مهاجم تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی رکنا درخصوص بازی مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بازی بسیار خوب و تماشاگرپسندی را به نمایش گذاشتیم. برای کسب 3 امتیاز این دیدار آمده بودیم. گرچه به گل هم رسیدیم ولی متاسفانه اتفاقاتی که رخ داد مانع از پیروزی ما شد. من به جز گل اولی که به ثمر رساندم یک موقعیت 100 درصد دیگر گلزنی هم داشتم که با بدشانسی از بالای دروازه به بیرون رفت معتقدم اگر آن توپ گل می‌شد پرسپولیس دیگر نمی‌توانست به بازی برگردد. دقایق ابتدایی نیمه دوم پس از پنالتی که گرفته شد اخراجی که صورت گرفت، همه چیز به یکباره تغییر کرد ما 10 نفره ادامه دادیم. اما با این حال فکر می‌کنم ما خیلی خوب بازی کردیم استحقاق برد را داشتیم. 

وی در مورد اشتباه داوری در این مسابقه گفت:  در مورد داوری چه باید بگویم، بیشتر کارشناسان معتقد بودند گل دوم پرسپولیس آفساید بود اگر داور آن را درست اعلام نمی‌کرد بدون شک روند این دیدار عوض می‌شد. جدا از این یک پنالتی هم با ناداوری برای ما گرفته نشد وگرنه حتی 10 نفره هم می‌توانستیم این بازی را ببریم. افسوس که هم بدشانسی آوردیم و هم ناداوری یقه تیممان را گرفت. این خیلی بد است که ما در فوتبالمان VAR نداریم. همه جای دنیا با سیستم کمک داور ویدئویی بازی‌ها برگزار می‌شود تا شاهد چنین اشتباهات فاحشی از داور یک بازی نباشیم.

نریمان جهان در واکنش به ارتقای سطح فنی تیم نفت مسجد در لیگ 22 افزود: از همان ابتدای لیگ تابحال چندین‌بار این را گفته‌ام که ما به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. نفت مسجد در تمامی بازی‌ها حتی آن‌هایی که باخته تیم برتر میدان بوده است. نفس تمامی حریفان را بند می آورد. امتیاز گرفتن برای تیمی که مقابل ما بازی می‌کند سخت است.

انتهای پیام/ 

کدخبر: 825035 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟