نکونام: مسابقات جایزه بزرگ باعث پیشرفت‌مان شده است

امیر محمد نکونام در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص مسابقات آزاد کشوری که با قهرمانی او همراه بود، اظهار داشت: خوشبختانه توانستم در این رقابت‌ها مقام اول را کسب کنم، بالاخره رقابت‌های جایزه بزرگ و آخرین رقابتی هم بود که می‌توانستیم پیش از حضور در جهانی مصر مصاف دهیم. چون مسابقات تحت عنوان جایزه بزرگ بود از فشار و استرس بالایی هم برخوردار بود و این مساله می‌تواند به نحوی هم که شده شرایط مسابقه‌ای را برای ما تداعی کند. همچنین بدون شک می‌تواند خیلی باعث پیشرفت نمره ما در مسابقات مهم شود.

وی افزود: اعزام به مسابقات شنبه هفته جاری است و قرار شده 4 روز زودتر به مصر برویم تا از آنجایی که نتوانستیم با فشنگ مناسب تمرین داشته باشیم می‌رویم تا در آنجا تمرین کنیم. زمان کمی تا شروع مسابقات مانده و در این مدت هم تمرینات خوبی داشته‌ایم و همینطور ادامه می‌دهیم تا در مسابقات بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

ملی‌پوش تیراندازی در پایان گفت: در این مقطع مهم‌ترین مشکل ما عدم صدور روادید از طرف کشور میزبان است که امیدوارم این مشکل هم برطرف شود تا بتوانیم در مصر حضور پیدا کنیم و با عملکرد خوبمان نشان دهیم تیراندازی ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

انتهای پیام/

کدخبر: 830908 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟