نکونام: با سلاح سال 2013 تیراندازی می‌کنم/ تلاش ما کسب نتایج خوب در مصر است

به گزارش رکنا، امیرمحمد نکونام در خصوص چهارمین دوره مسابقات آزاد تیرانداری و کسب جایگاه نخست در این مسابقات اظهار داشت: سطح مسابقات متوسط بود اما رکورد تیراندازان نسبت به دوره‌های قبل بهتر بود. شرایط تمرینی برای بچه‌هایی که خارج از اردو هستند به دلیل گرانی تجهیزات و نبود ساچمه‌های تست شده، سخت است و همین امر روی عملکرد آن‌ها تاثیر داشت.

وی در ادامه افزود: در این مسابقات رکورد 4/634 را ثبت کردم و رکورد کشوری در تفنگ بادی 10 متر که پیش از این نیز در اختیار خودم بود را 4/2 نمره ارتقا دادم. اگر رکوردی که در مسابقات آزاد ثبت کردم را در مصر بزنم قطعأ در فینال هستم و امیدوارم این اتفاق بیفتد. 

ملی‌پوش تیراندازی کشورمان در رشته تفنگ در خصوص رقبای ایران رد مسابقات جهانی مصر بیان کرد: در مسابقات جهانی مصر اصلی‌ترین رقبای ما از چین، روسیه و اکثر کشورهای اروپایی هستند که سطح بالایی دارند اگر اردوی ما در هانوفر قبل از اعزام به مصر انجام شود، در تفنگ بادی و خفیف می‌توانیم با آن‌ها رقابت کنیم. 

نکونام در ادامه تاکید کرد: اردوی هانوفر می‌تواند روی عملکرد ما در مسابقات مصر تأثیرگذار باشد چرا که می‌توانیم فشنگ مورد نیاز خود را تامین و سلاح خود را با فشنگ‌ها تست کنیم و در مسابقات مصر با فشنگ تست شده خودمان تیر بزنیم. به علاوه سلاح من مربوط به سال 2013 است و اگر اردوی هانوفر برگزار شود، می‌توانم برخی از قطعات آن را تجهیز کنم همچنین بچه‌ها می‌توانند سلاح‌های خود را به روز کنند.

وی در پایان گفت: اگر هماهنگی‌ها انجام شود اواسط شهریور ماه به هانوفر اعزام می‌شویم و تا قبل از آن نیز تمرینات در تهران دنبال می‌شود. امیدوارم بهترین  عملکرد را در مسابقات جهانی مصر داشته باشیم و دست پُر به کشور باز گردیم.

انتهای پیام/

کدخبر: 817424 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟