دهدار: همه می‌جنگیم تا برای ایران افتخارآفرین باشیم/ رقبای سختی برای رسیدن به مدال دارم

رضا دهدار در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص شرایط آمادگی خودش برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خداراشکر شرایطم خوب است از لحاظ رکوردی هم در وضعیت خوبی قرار دارم و انشاالله در مسابقات بدنم رو فرم باشد تا هم بتوانم برای تیمم امتیاز و هم یک مدال خوشرنگ برای کشور عزیزم به دست بیاورم. قطعأ انتظار دارم روز مسابقه بدنم خوب باشد و با مشورت با کادرفنی می‌خواهم بیشتر از جهانی 2019 که به مدال رسیدم کارم را شروع کنم. از کادرفنی تقدیر و تشکر دارم دارند زیرا شبانه‌روز برای ما زحمت می‌کشند و در این مدت توانسته‌ایم از تجربیات آن‌ها بهترین استفاده را ببریم. 

وی با اشاره به اینکه رقبای سرسختی برای رسیدن به مدال پیش‌روی خود دارد، گفت: هر چه است کار سختی پیش‌رویم است اما با این وجود امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه را بگیرم. در روز مسابقه‌ام باید با رقبای سر سختی از کشورهای کره‌جنوبی، قزاقستان، قطر و بحرین به همراه رسول معتمدی از ایران رقابت کنم. واقعأ کار برای رسیدن به مدال دشوار است اما به نظرم هر کسی عملکردش بهتر و خطای کمتری هم داشته باشد، می‌تواند نتیجه خوبی بگیرد. تلاش می‌کنیم تا به همراه رسول 2 سکوی نخست را برای ایران به دست بیاوریم و در این مسیر فرقی ندارد باید با چه کسانی رقابت کنیم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری افزود: خداراشکر 2 هفته است روزی 3 جلسه تمرین داشتیم و اکنون این تمرینات به 2 جلسه کاهش یافته و خوشبختانه تمام بچه‌ها از لحاظ آمادگی در بهترین شرایط خودشان قرار دارند و امیدوارم همه بچه‌ها بتوانیم با ارائه بهترین عملکرد خودمان از بحرین دست پُر به ایران بیاییم.

دهدار در مورد اینکه ابتدا هدفش رسیدن به مدال در قهرمانی آسیا و سپس جهانی است، اظهار داشت: هدف ابتدایی من درخشش در مسابقات قهرمانی آسیا است که امیدوارم این رقابت را خوب خوب پشت سر بگذارم و از لحاظ رکوردی هم شرایطم خوب باشد تا برای جهانی انتخاب شوم. ما همه می‌جنگیم تا برای ایران افتخارآفرین باشیم و به نظرم هر کسی شایستگی داشته باشد، می‌تواند به تیم ملی برسد. خود من به دلیل مصدومیت چند سالی دور از ترکیب بودم و می‌خواهم بار دیگر دوباره عنوان قهرمانی خودم را در جهانی تکرار کنم و برای تحقق یافتن این اتفاق از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم.

وی با اشاره به اینکه دنبال حضور در المپیک و مدال‌آوری در آنجا است، بیان کرد: هدف نهایی هر ورزشکاری المپیک است و من هم چنین برنامه‌ای دارم که انشاالله بتوانم با وزنه‌های خوب نظر مساعد کادرفنی را جلب کنم زیرا آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک و رفتن روی سکو است.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان در خصوص اینکه شهر از نظر حمایتی در شهرستان رامهرمز از او چگونه است، گفت: خداراشکر چون کارمند شهرداری در استان رامهرمز هستم شرایط خوبی برای من ایجاد شده و از این بابت از «رستم جردونی» شهردار این شهرستان کمال تشکر و قدردانی را دارم که همه جوره همکاری با من انجام می‌دهد تا بتوانم بدون هیچ مشکلی در اردوهای تیم ملی حضور داشته باشم و انشاالله با کسب مدال خوشرنگ زحمات او را جبران کنم.

دهدار با اشاره به اینکه مسئولان فدراسیون دنبال فراهم کردن بهترین شرایط برای آن‌ها هستند، اظهار داشت: با اینکه آقا سجاد هنوز در دوران سرپرستی قرار دارد اما خیلی خوب به همراه سایر مسئولان فدراسیون کار می‌کنند به نحوی که ما مشکلی از جهت غذا، اسکان و تغذیه نداریم و شرایط در اردوی بابلسر برای ما بسیار عالی است. امیدوارم این روند ادامه‌دار باشد تا بچه‌ها بتوانند نتایج خوبی در بحرین بگیرند.

انتهای پیام/

کدخبر: 829999 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟