8 پروژه شهرداری گرگان در هفته دولت رونمایی شد

به گزارش رکنا از گرگان؛ مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی شهرستان گرگان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت روز پنجشنبه با حضور زنگانه استاندار گلستان، نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، شهردار گرگان و جمعی از مسئولان و مدیران در کانون طه برگزار شد.

سبطی افزود: ساماندهی آب های سطحی فاز یک در منطقه «منظریه» با اعتبار بیش از 26 میلیارد ریال و پروژه انتقال مسیر لوله نفت و ساماندهی شهرک های شمالی با اعتبار بیش از 16 میلیارد ریال دو مورد از این پروژه هاست.

وی اجرای طرح مطالعاتی در حوزه نیازسنجی محلات و انجام اقدامات عمرانی در قالب پروژه های جهادی طرح «محله من: با اعتبار بالغ بر 30 میلیارد ریال را از دیگر پروژه های شهرداری گرگان نام برد.

شهردار گرگان تصریح کرد: پروژه احداث کانال اتصالی بلوار مریم آباد و محور بازگشایی شده بلوار نیایش با اعتبار 20 میلیارد ریال و اجرای روکش آسفالت در چندین محور سطح شهر با اعتباری بالغ بر 11میلیارد ریال در دستور کار قرار دارد.

سبطی همچنین از احداث پروژه خانه فرهنگ سرای ملت و پارک پارکور با اعتبار 20 میلیارد ریال و پروژه طراحی تجهیز و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در بلوار بسیج با اعتباری بالغ بر  12میلیارد ریال خبر داد

کرامتی /گلستان

کدخبر: 818783 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟