ساروی: در  کشتی با الکسانیان شانس با من یار نبود/ خوشحالم دست خالی به ایران نیامدم

محمد هادی ساروی در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص نتیجه خود در قهرمانی جهان اظهار داشت: مسابقه است و هزار اتفاق در آن، بالاخره یک روی کشتی بُرد و یک روی آن باخت است اما مهم این بود دست پر به ایران بازگشتم. به طور حتم این باختم انگیزه‌ام را بیشتر می‌کند. استقبال می‌کنم از اینکه تمام رقبای گردن کلفت در وزن من حضور داشته باشند زیرا از حضور آن‌ها انگیزه می‌گیرم تا خودم را به سطح بالایی برسانم تا مقابل آن‌ها خوب کشتی بگیرم. نتیجه‌ای که خود من و تمام بچه‌ها دوست‌داشتیم بگیرم نشد. البته سعی کردم مانند اسلو بهترین عملکرد و نتیجه را داشته باشم اما اتفاقات کشتی مانع از تحقق این امر شد.

وی درباره اینکه سطح مسابقات چگونه بود، گفت: سطح مسابقات خوب بود زیرا تمام کشورها با قدرت آمده در بلگراد حضور داشتند و رقبا هم خوب بودند. در 2 دیدار نخست خودم توانستم بازی‌هایم را ببرم اما در دیدار با الکسانیان شانس با من یار نبود. حریفم در دیدار رده‌بندی کشتی‌گیر مطرح ترکیه‌ای بود که خوشبختانه توانستم او را شکست دهم.

دارنده مدال برنز کشتی فرنگی قهرمانی جان تصریح کرد: تمام تلاشم می‌کنم تا در مسابقات بعدی کشتی بهتری بگیرم و کنار آن روی نقاط ضعفم بیشتر کار کنم. سعی می‌کنم اشکالاتی که دارم را از بین ببرم تا در میدان‌های بعدی برنده من باشم.انشاالله بتوانم در مسابقات آینده دست پر به کشور بازگردم و دوباره موجبات خوشحالی مردم کشورم را فراهم کنم.

ساروی در واکنش به نتایج ضعیف تیم کشتی فرنگی ایران در بلگراد بیان کرد: تمام بچه‌ها خیلی زحمت کشیدند زیرا در چند ماهه اخیر مانند یک خانواده در اردو کنار هم بودیم. حقیقت امر این است که تمام بچه‌ها تلاش کردند تا در آنجا به بهترین نتیجه برسند اما نشد، امیدوارم آن‌هایی که مدال نگرفتند در مسابقات آینده دوباره موفق باشند و به مدالی که لایق آن هستند برسند. به کادرفنی و بچه‌ها خسته نباشید می‌گویم که زحمات خودشان را کشیدند اما شرمنده مردم شدیم. انشاالله دوباره بتوانیم تیم ایران را روی سکو ببریم.

وی درباره برنامه آینده خود اینطور به سوال پاسخ داد: تصمیم دارم با توجه به شرایط سختی که در این مدت پشت سر گذاشتم مدتی را به استراحت بپردازم. البته منتظرم تا برنامه جدید مسابقات اعلام شود تا خودمان را دوباره با شرایط مسابقه و اردویی وفق بدهیم که هم تمرینات خوبی پشت سر بگذاریم و هم دوباره افتخارآفرینی‌های گذشته را برای کشتی فرنگی تکرار کنیم.

نفر سوم المپیک توکیو در پایان اظهار داشت: سال آینده سال پر ترافیکی پیش‌روی ما است از جمله حضور در بازی‌های آسیایی، قهرمانی جهان و همچنین گزینشی المپیک که امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم تا بتوانیم در تمامی این مسابقات که از اهمیت به سزایی برای رشته کشتی برخوردار است موفق باشیم. بالاخره کشتی فرنگی ایران در این سالیان اخیر همیشه خوش درخشیده و می‌خواهیم نشان دهیم این نتایج اتفاقی نبوده است. امیدوارم در این میان هم مسئولان مانند همیشه که هوای ما را داشته‌اند، به شکل بهتری از ما حمایت کنند.

انتهای پیام/

کدخبر: 826861 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟