مناجاتی: فدراسیون نمی‌داند ما کجا هستیم/ بعید می‌دانم کی روش لیست را خودش داده باشد

مهدی مناجاتی مربی و بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص اردوی تیم ملی به خبرنگار رکنا گفت: به نظ رمن قتی لیستی از سوی سرمربی تیم ملی اعلام می‌شود باید به آن احترام گذاشت، حتی اگر شبیه لیست کی‌روش برای ما باشد که بعید می‌دانم خودش آن را داده باشد. وقتی به این لبست نگاه می‌کنیم واقعا جای چند بازیکن از تیم‌هایی چون استقلال و پرسپولیس و حتی تیم‌های شهرستانی لیگ برتر خالی است. و جالب اینکه برخی از بازیکنان حاضر در اردو شک و شبهه آدم را برمی‌انگیزد که بر اساس چه فاکتوری دعوت شده‌اند.

وی ادامه داد: باید جستجو کرد که چه کسی و یا چه کسانی در تایید این لیست به کی روش مشورت داده و اساسا بازیکن دعوت شده به تیم ملی محلی که نیست بازیکن با شناسنامه است و باید برای انتخاب آن‌ها وقت گذاشت و زمان تلف کرد و صد البته که با وجود وقت کم کی روش لیست به او داده شده است. زمان ما هم همیشه اعتراض بود و یک یا چند تیم می‌گفتند چرا فلان بازیکن ما دعوت نشده است.

پیشکسوت فوتبال ایران افزود: ما پیشکسوتها همیشه مظلوم بوده و اصلا فدراسیون نشین‌ها مارا نمی‌شناسند. اگر از ما نظر خواهی کنند که حتما مشاوره خواهیم داد و حتی برای انتخاب تیم جهت بازی‌ها دوستانه هم ما می‌توانیم کمک کنیم و اصلا خود فدراسیون باید تیمی در این مورد داشته باشد که سنگال برای بازی دوستانه انتخاب نشود.

انتهای پیام/

کدخبر: 826416 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟