درخشان: هیچ بازیکنی گارانتی فیکس بازی کردن در تیم ملی ندارد/ جام جهانی جای بازیکن فانتزی نیست

حمید درخشان در گفت‌و‌گو با رکنا، درخصوص دعوت از شجاع خلیل‌زاده به اردوی تیم ملی اظهار داشت: اعتقاد من این است که هر مربی باید با فکر بازیکن دعوت کند و زمانی که کی‌روش دید شجاع باتجربه شده و بازیکن بین‌المللی به شمار می رود، او را به اردو فراخواند تا ثابت کند با کسی تسویه حساب شخصی ندارد.

وی درباره عدم صدور روادید احمد نورالهی افزود: امیدوارم تا چند روز آینده کارهای او انجام شود تا به اردو برسد چون احمد بازیکن باکیفیتی در میانه میدان است و نمی‌شود به سادگی از او چشم پوشی کرد. به نظرم این هافبک می‌تواند در کارهای هجومی به شدت به کمک تیم ملی بیاید.

پیشکسوت فوتبال ایران در واکنش به اینکه دعوت از وحید امیری مصدوم چه ضرورتی داشت، گفت: امیری یک بازیکن امتحان پس داده است و هر زمانی به آمادگی برسد، به تیم ملی کمک می‌کند. هرچند هیچ بازیکنی گارانتی فیکس بازی کردن در تیم ملی را ندارد اما واقعا نمی‌توان از یک بازیکن چند پسته و باتجربه به این سادگی گذشت و دعوت از او کار درستی بود.

درخشان درباره خط خوردن بازیکنان فانتزی تصریح کرد: جام جهانی جایی برای بازیکن فانتزی نیست و بازیکنان قدرتی و دونده بیشتر به کار تیم ملی می‌آید. البته این نکته هم فراموش نکنیم که کی‌روش کلا زیاد اعتقادی به بازیکنان فانتزی ندارد و وینگرهای تیم او اصولا باید در کارهای دفاعی به کمک مدافعان کناری بیایند و در مجموع امیدوارم تیم ما در جام جهانی قطر موفق باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 826136 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟